Už 4-krát som poslal žiadosť na odblokovací kod na stranke
http://www.huaweidevice.com/worldwide/s ... UnlockDear Customer, a stále mi prišla nasledujúca odpoveď:
Thank you for supporting Huawei device.
The information you submitted is as follow:
Mobile Model:HUAWEI Y300-0100
MEID/IMEI:8684xxxxxxxxxxxx
S/N:V2XDUCxxxxxxxxx
Mobile phone number:
Email:
xxxxxxxxx@gmail.com
Maybe you has submitted the wrong information that we can’t find the corresponding unlock code .
Please check your information and re-submit to apply unlock code, and we will send it to your Email address in 3 working days. Thank you!
Huawei Terminal Company limited
Samozrejme, že mám vypísane aj ID. Nevie niekto v čom môže byť problém? Nemajú šikmooky nejaký problém?
aadam
Nové Androidě
Příspěvky: 1
Registrován: úte 27. srp 2013 6:47:08
Typ mobilu: HUAWEI ASCED Y300