Přidej se

Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

Odeslat odpověď


Ochrana proti robotům.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

Re: Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

od Exp » 4. 2. 2014 13:58

Aktualizace firmwaru přes dload ti nejde proto, že se snažíš nainstalovat starší verzi, než která je aktuálně v telefonu (= downgrade). Musíš použít buď nějakou novější a nebo tu stejnou, kterou tam teď máš. Přes OTA se ti ta stejná verze už nabízet nebude. Takže jediná možnost je stáhnout např. tu verzi co tam máš teď (V100R001C00B199, starší nainstalovat nepůjdou), dát na kartu dload a spustit instalaci. Pak projde bez problémů i ten druhý krok (jen pro upřesnění, první krok je rozbalení balíku, druhý samotná instalace).

Oficiální B199 si můžeš stáhnout tady: viewtopic.php?f=21&t=1335 (vybírej jen z těch oficiálních firmwarů).
Případně tady verze od O2: viewtopic.php?f=21&t=1028&start=100#p24759

EDIT: Ještě k tomu doplním, že v oficiálním balíku s firmwarem bývá vždycky přiložený i manuál v PDF. Ten obsahuje i seznam verzí, na které jde tento stažený firmware nainstalovat. Třeba konkrétně u té V100R001C00B189, kterou jsi zkoušel, je uvedený v manuálu jen firmware Y300-0100 V100R001C00B189, tzn. přeinstalace té samé verze. Je možné, že to třeba projde i na některé jiné starší verze, ale nikdy ne na novější (na to by pak byl potřeba speciální downgrade balíček). :)

Re: Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

od Marek2000 » 3. 2. 2014 15:22

Ahoj, tohle mi delalo kdyz to jednak nebylo na interni pameti telefonu a jednak kdyz tam nebyl dostatek mista zkus o cislo nissi ja sem tam daval 178 protoze ta 199 mi tmanesla. Ale je fakt, ze ja mel ciagenmoda no.

Re: Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

od parezzbablu » 30. 1. 2014 13:49

To se obávám, že bude nutný poslat do servisu.

Re: Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

od svata » 30. 1. 2014 12:59

Bohužel nejde, firmware se začne rozbalovat - krok 1/2 a poté co začne instalace krok 2/2 hned se zobrazí že aktualizace selhala.

Re: Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

od parezzbablu » 30. 1. 2014 10:02

Nejde nainstalovat ani přes trojhmat? držet tlač. VOL+ VOL- a POWER?

Neúspěšná OTA aktualizace - nejde klávesnice atd.

od svata » 30. 1. 2014 8:58

Manželka na Y300 bez rootu ani jakýchkoli jiných úprav ve verzi 4.1.1. Emotion UI 1.0. spustila OTA aktualizaci, která se jí nabídla. Ta však skončila neúspěšně (údajně obrázkem mrtvého robota). Po restartu pak přestala fungovat klávesnice. Telefon nadále hlášku "Aplikace Klávesnice Android bohužel přestala pracovat"a klávesnice se nezobrazuje. Pokud vyberu jako výchozí metodu vstupu nikoli klávesnici Android, ale Metodu vstupu Huawei, zobrazí se Huawei klávesnice, která funguje, průběžně se během psaní ale stejně zobrazuje hláška "Aplikace Klávesnice Android bohužel přestala pracovat", takže se moc psát nedá. Navíc problém není pouze s klávesnicí, podobně občas padají i jiné androidí aplikace jako Nastavení atd. Aktualizace se asi provedla nějak zčásti a některé soubory chybí nebo jsou vadné.

Zkoušel jsme reset do továrního nastavení, který nepřinesl žádnou změnu, spustit znovu OTA aktualizaci - tu mi to však již nenabízí. Našel jsem oficiální firmware ke stažení na stránkách Huawei http://consumer.huawei.com/en/mobile-ph ... 300-en.htm a pokusil se ho nahrát přes SD kartu ve složce dload. Ani jedna z metod jeho instalace (z telefonu ani při startu) však nefunguje - instalace skončí hned na začátku kroku 2. Problémem je možná to že podle čísla verze se jedná o starčí firmware naž mám nyní v telefonu - jedná soe o HUAWEI Y300-0100 V100R001C00B189 zatímco mě telefon zobrazuje že má verzi HUAWEI Y300-0100 V100R001C00B199. Novější verzi však na stránkách nemají.

Nechci provádět jiné operace než ty co Huawei oficiálně doporučuje, abych nepřišel o záruku. Napadá vás co ještě zkusit? Nebo jestli dát rovnou reklamovat?

Nahoru