od lukjir » 21. 4. 2014 18:09
Ahoj, trochu OT, ale bavíte se tu o tom, tak nebudu zakládat nové vlákno. Bohužel se mé Y300 rozbil dotykový displej (nefunguje na některých místech, a tak prostě nenapíšu některá písmena na klávesnici nebo se trápím se zadáním gesta, protože to přejíždí přes nefungující místo, kde se to přeruší atd.) a tak ho připravuju na reklamaci. (kupováno nebrandovaný) Nahrál jsem zpět ofiko B199 firmware, ale zmizela mi lišta s nástroji, vím, že ji lze vrátit zpět pomocí přejmenování obshau složky cust, ale to se mi nějako nedaří. Nebude to ničemu vadit při reklamaci, že tam není? Díky
P.S. Někdo máte zkušenosti s reklamací u T.S Bohemia?
Ahoj, trochu OT, ale bavíte se tu o tom, tak nebudu zakládat nové vlákno. Bohužel se mé Y300 rozbil dotykový displej (nefunguje na některých místech, a tak prostě nenapíšu některá písmena na klávesnici nebo se trápím se zadáním gesta, protože to přejíždí přes nefungující místo, kde se to přeruší atd.) a tak ho připravuju na reklamaci. (kupováno nebrandovaný) Nahrál jsem zpět ofiko B199 firmware, ale zmizela mi lišta s nástroji, vím, že ji lze vrátit zpět pomocí přejmenování obshau složky cust, ale to se mi nějako nedaří. Nebude to ničemu vadit při reklamaci, že tam není? Díky
P.S. Někdo máte zkušenosti s reklamací u T.S Bohemia?