od Marek2000 » 27. 12. 2013 18:49
Ahojte,
Tak sem se rozhodl napsat na O2 špatnou recenzi.
Mám 60 min v tarifu a dostal jsem 10 min navíc, když mi to jde platit pomocí Sipa.
Poslední faktura místo 61 korun byla na 150 korun. Tak sem se rozhodl zjistit proč.
Dle vyjádření jednoho operátora sem tam měl 190 min.
Řešil sem to 3 dny a jsem fakt naštván.
Mám navíc 110 min, ale já vim, že pro provolání 60 resp. 70 min sem nevolal, max přez audioaceTime, takže O2, i když mám u tarifu Net mi toto počítá jako hovor. Ženská příjemná jak prase, prý se mnou nebude řešit fakturu, reklamaci mi neuznává. Neposlala mi podrobný výpis jak slíbila, ale prý 7.12. sem volal 8 hodin. I kdybyych omylem vytočil nějaké číslo, tak mi to nedá 8 hodin.
O2 nejhořš operátor, zkusim eště jednou reklmaovat, když to nepude odstupuji od nich a ať se pokusí mi něco zaúčtovat, mám být u nich 2 roky. Problém je, že O2 už několikrát tuto chybu udělalo, ale takhle arogantní operátory nemá žádný operátor.
Ahojte,
Tak sem se rozhodl napsat na O2 špatnou recenzi.
Mám 60 min v tarifu a dostal jsem 10 min navíc, když mi to jde platit pomocí Sipa.
Poslední faktura místo 61 korun byla na 150 korun. Tak sem se rozhodl zjistit proč.
Dle vyjádření jednoho operátora sem tam měl 190 min.
Řešil sem to 3 dny a jsem fakt naštván.
Mám navíc 110 min, ale já vim, že pro provolání 60 resp. 70 min sem nevolal, max přez audioaceTime, takže O2, i když mám u tarifu Net mi toto počítá jako hovor. Ženská příjemná jak prase, prý se mnou nebude řešit fakturu, reklamaci mi neuznává. Neposlala mi podrobný výpis jak slíbila, ale prý 7.12. sem volal 8 hodin. I kdybyych omylem vytočil nějaké číslo, tak mi to nedá 8 hodin.
O2 nejhořš operátor, zkusim eště jednou reklmaovat, když to nepude odstupuji od nich a ať se pokusí mi něco zaúčtovat, mám být u nich 2 roky. Problém je, že O2 už několikrát tuto chybu udělalo, ale takhle arogantní operátory nemá žádný operátor.