Diskuze o smartphonech, informace, zkušenosti, firmwary, rady a návody
Přejít na obsah
od Exp » 21. 11. 2019 9:38
od Exp » 7. 10. 2019 9:06
od maxXx » 20. 3. 2019 11:40
Exp píše: ↑27. 2. 2019 7:28 Kam přecházíš Maxi? Hoď pak info jak dlouho jim to trvalo.
od Exp » 9. 3. 2019 9:07
od Marek2000 » 7. 3. 2019 15:24
od Exp » 27. 2. 2019 7:28
od maxXx » 26. 2. 2019 15:57
O ČVOP si můžeš požádat pomocí SMS. Ze SIM karty Tesco mobilu pošleš SMS ve tvaru „CVOP(mezera)PUK" na číslo 999 346 (např.: „ČVOP 12345678"), během chvíle ti přijde ČVOP. Případně kontaktovat zákaznickou linku na 841 11 22 55 a nebo je možné zaslat písemný dotaz z internetové samoobsluhy na https://samoobsluha.tescomobile.cz/selfcare/ a požádat o vygenerování ČVOP kódu
od Exp » 29. 11. 2018 11:44
od Exp » 13. 11. 2018 9:07
od Luxpe » 16. 10. 2018 12:41
Nahoru