od mitsuu84 » 27. 5. 2015 17:21
Doted platilo,že po vyčerpání datovýho balíčku,se rychlost dat zpomalila.U vybraných tarifů je tomu od poloviny května (17.5) jinak.Po vyčerpání FUP limitu,vám T-Mobile data rovnou vypne.Tejká se to tarifu S námi v sítích,tarifu S námi v síti nebo balíčku Internet v mobilu na den,ale i těch s předplacenými kartami Twist!T-Mobile to argumentuje tímhle důvodem: „Podmínky jsme změnili z toho důvodu, že i po vyčerpání FUP telefony dál na pozadí stahovaly data a tím blokovaly část přenosového pásma. To pak negativně ovlivňovalo ty zákazníky, kteří mají zaplacený balíček nebo tarif s daty".Zákazníky přitom T-Mobile o tejhle změně (novince) neinformoval,protože z jeho strany nejde prý o změnu podmínek v takové míře,o které by ze zákona měl povinost informovat.Co na to říct?
Doted platilo,že po vyčerpání datovýho balíčku,se rychlost dat zpomalila.U vybraných tarifů je tomu od poloviny května (17.5) jinak.Po vyčerpání FUP limitu,vám T-Mobile data rovnou vypne.Tejká se to tarifu S námi v sítích,tarifu S námi v síti nebo balíčku Internet v mobilu na den,ale i těch s předplacenými kartami Twist!T-Mobile to argumentuje tímhle důvodem: [b][i]„Podmínky jsme změnili z toho důvodu, že i po vyčerpání FUP telefony dál na pozadí stahovaly data a tím blokovaly část přenosového pásma. To pak negativně ovlivňovalo ty zákazníky, kteří mají zaplacený balíček nebo tarif s daty"[/i][/b].Zákazníky přitom T-Mobile o tejhle změně (novince) neinformoval,protože z jeho strany nejde prý o změnu podmínek v takové míře,o které by ze zákona měl povinost informovat.Co na to říct?