od maxXx » 5. 2. 2015 8:32
Eh, právě jsem měl docela dlouhý rozhovor s českým servisem Huawei a mimo jiné také zaznělo něco, co bych přiřadil k tomuto problému... Technik mi odmítal sdělit přesné modely, kterých se to týká, ale zjednodušeně jde o to, že někteří čeští distributoři nakupují "černotu" která není určena pro náš trh (Asia-Pacific) a se staršíma romkama (které obsahují gaps - u nich to není až tak běžné, mají čínské app shopy) prodávají u nás za nižší ceny. Telefon si samozřejmě řekne o update, který mu dle serverů Huawei (řeší se dle výrobního čísla) náleží a proto stáhnout jde i v našich končinách (v číně jsou některé modely aktuálnější než u nás), jenže romky po update buď vůbec nefungují, nebo telefon nevratně poškodí... což bych řekl, že je případ, který tu popisujete.
Pokud se zjistí, že update byl prováděn oficiální cestou (tedy zamknutý zavaděč), tak se reklamace řeší dobropisem, protože za to není zodpovědný koncový zákazník. A dále se to řeší s distributorem, který tento kus prodal... Ale to už není věc zákazníka. Takže bych se nebál a na tyto kusy bych směle upozorňoval...
Eh, právě jsem měl docela dlouhý rozhovor s českým servisem Huawei a mimo jiné také zaznělo něco, co bych přiřadil k tomuto problému... Technik mi odmítal sdělit přesné modely, kterých se to týká, ale zjednodušeně jde o to, že někteří čeští distributoři nakupují "černotu" která není určena pro náš trh (Asia-Pacific) a se staršíma romkama (které obsahují gaps - u nich to není až tak běžné, mají čínské app shopy) prodávají u nás za nižší ceny. Telefon si samozřejmě řekne o update, který mu dle serverů Huawei (řeší se dle výrobního čísla) náleží a proto stáhnout jde i v našich končinách (v číně jsou některé modely aktuálnější než u nás), jenže romky po update buď vůbec nefungují, nebo telefon nevratně poškodí... což bych řekl, že je případ, který tu popisujete.
Pokud se zjistí, že update byl prováděn oficiální cestou (tedy zamknutý zavaděč), tak se reklamace řeší dobropisem, protože za to není zodpovědný koncový zákazník. A dále se to řeší s distributorem, který tento kus prodal... Ale to už není věc zákazníka. Takže bych se nebál a na tyto kusy bych směle upozorňoval...