Přidej se

Tesco Mobile

Odeslat odpověď


Ochrana proti robotům.
Smajlíci
:D :) ;) :( :o :shock: :? 8-) :lol: :x :P :oops: :cry: :evil: :twisted: :roll: :!: :?: :idea: :arrow: :| :mrgreen: :geek: :ugeek:

BBCode je zapnutý
[img] je zapnutý
[flash] je vypnutý
[url] je zapnuté
Smajlíci jsou zapnutí

Přehled tématu
   

Rozšířit náhled Přehled tématu: Tesco Mobile

Re: Tesco Mobile

od Exp » 21. 11. 2019 9:38

Kdybyste chtěl někdo měnit clubcard poukázky na kredit, tak hodnota poukázky se nabije jako standardní kredit a zbytek je bonusový, který má teď už dost omezené možnosti využití. Takže je to úplně stejné jako když si nabijete jakkoliv jinak, žádná výhoda v tom není.

Od zítřka začíná platit nový ceník.

Re: Tesco Mobile

od Exp » 7. 10. 2019 9:06

Tesco teď někdy zrušilo tů původní jednoduchou samoobsluhu, kde stačilo přihlášení jen přes telefonní číslo a sms heslo (potvrdil mi to i operátor na chatu). Adresa samoobsluha.tescomobile.cz/selfcare už přesměrovává na novou, kde se musíte zaregistrovat (vložit jméno, email apod.). :roll: Pokud vyplníte i nepovinné údaje (datum narození, počet členů domácnosti, adresu) tak dostanete 100 kč bonusový kredit.

Re: Tesco Mobile

od maxXx » 20. 3. 2019 11:40

Exp píše:
27. 2. 2019 7:28
Kam přecházíš Maxi? Hoď pak info jak dlouho jim to trvalo. :)
Mno ČVOP kód po SMS žádosti přišel prakticky obratem. Převod jako takový trval 10 dní.
Přecházel jsem na firemní tarif O2 - protože z cizího krev neteče :lol:

Re: Tesco Mobile

od Exp » 9. 3. 2019 9:07

Jo, bonusovej měsíc a standardní půl roku. Zkus jim zavolat, mohla by tam být nějaká lhůta, kdy propadlý kredit vrátí při dobití.

Re: Tesco Mobile

od Marek2000 » 7. 3. 2019 15:24

hem tak ted kredit ma platnost jen pul roku ja sem takhle prisle o litr.

Re: Tesco Mobile

od Exp » 27. 2. 2019 7:28

Kam přecházíš Maxi? Hoď pak info jak dlouho jim to trvalo. :)

Re: Tesco Mobile

od maxXx » 26. 2. 2019 15:57

Jinak dneska jsem řešil přesun k jinému operátorovi a docela mě zarazilo, že nikde na stránkách nemají přehledně popsané možnosti přesunu čísla od Tesco Mobile k jinému operátorovi. Takže si tu odložím:
O ČVOP si můžeš požádat pomocí SMS. Ze SIM karty Tesco mobilu pošleš SMS ve tvaru „CVOP(mezera)PUK" na číslo 999 346 (např.: „ČVOP 12345678"), během chvíle ti přijde ČVOP.
Případně kontaktovat zákaznickou linku na 841 11 22 55 a nebo je možné zaslat písemný dotaz z internetové samoobsluhy na https://samoobsluha.tescomobile.cz/selfcare/ a požádat o vygenerování ČVOP kódu

Re: Tesco Mobile

od Exp » 29. 11. 2018 11:44

Ještě doplním aktuální info přímo z Tesca, je to komplet ten starý původní "tarif" se vším všudy - jde na nich zapnout i ClubCard balíček. :) Může se to hodit i když máte tu původní SIM a chcete třeba změnit číslo.

Re: Tesco Mobile

od Exp » 13. 11. 2018 9:07

Tesco teď na prodejnách prodává speciální limitovanou edici SIM karet s dvojnásobným kreditem při dobití. Jsou to prakticky ty staré dobré podmínky na nových kartách. Garance dvojnásobného kreditu je tuším do dubna příštího roku, ale zatím to vždycky prodloužili. :) Poznáte je podle černé krabičky se zlatou simkou.

Re: Tesco Mobile

od Luxpe » 16. 10. 2018 12:41

Operátor TESCO mobile by měl zavést číslo 241 11 22 55 a také heslo pro komunikaci s operátorem a by v případě ztráty SIM karty nebyl vyžadován PUK z té původní karty. Případně by operátor měl PUK zákazníkovi sdělit po ověření na 3 otázky.
1) Kdy bylo naposledy dobíjeno a za jakou částku?
2) Tři nejčastěji volná čísla za poslední 4 dny?
3) Cena posledního hovoru?
TESCO mobile by také při každé odchozí službě měl zákazníka informovat o aktuálním stavu kreditu.

Nahoru