Stránka 9 z 15

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 13. 1. 2017 17:47
od Návštěvník
Win10 a čip? Kde ho najdu?

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 14. 1. 2017 12:30
od RaduzR
Promiň asi jsem to špatně napsal , čip hodinek? No a s těma W10 asi bude problém nemám zkušenosti, nejlépe by bylo udělat si druhy systém třeba W7 .

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 16:50
od Zdenda19895
Mám tyto hodinky devět dní. Musím říct, že jsem s nimi velmi nespokojen. Koupil jsem je hlavně proto, že v práci nemůžu nosit mobil u sebe a potřebuji vědět, když mi někdo volá. Dosah Bluetooth mě mile překvapil. V hale se mi vypne až asi po vzdálení 20 metrů. Ale pak nastane problém. Po návratu, se hodinky automaticky k mobilu nepřipojí. Musím je připojit ručne a navíc znovu s mobilem spárovat. Protože se pohybuji při práci po celé hale, strávil bych víc času připojováním hodinek, než prací. Když mobil s hodinkami po ručním připojení znovu nespáruji, zobrazuje se při pokusu otevřít složku se zprávami hláška: "Prosím, nainstalujte aplikaci BT
Notifier, do vzdáleného zařízení". Tuto aplikaci mám nainstalovánu a nastavenu od začátku. Dokonce jsem zkoušel několikrát aplikaci přeinstalovat, nebo nainstalovat podobnou, z internetu. Všechno marné. Ke všemu, po čtyřech dnech běžného nošení, se mi utrhl na jedné straně řemínek. Pro atypické uchycení, jej nelze vyměnit za jiný. Tož tak. :)

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 17:09
od Návštěvník
Ahoj,řeším spoustu jiných spíš technických problémů. Ale tohle mám bez potíží přez média Smart device
Stáhni tohle a máš po starosti.ja sem max spokojenej. Jo už i WhatsApp se notifikoval.Díky RaduzR. Teď je na programu propojení s PC. Kde najdu ten čip?

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 17:11
od Návštěvník
RaduzR píše:
14. 1. 2017 12:30
Promiň asi jsem to špatně napsal , čip hodinek? No a s těma W10 asi bude problém nemám zkušenosti, nejlépe by bylo udělat si druhy systém třeba W7 .
Nene, napsal si to dobře jen já nevím kde ho najdu.mimochodem WhatsApp se mi podařilo notifikovat.diky.

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 17:15
od Zdenda19895
Kozlik86 píše:
4. 10. 2016 17:51
Ok dám vědět. Každopádně nějaká být musí když se ty hodinky u nás prodávají v češtině.
Koupil jsem hodinky "V češtině". :) Opravdu je tam několik slov i českých. :D

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 22:14
od RaduzR
Návštěvník píše:
15. 1. 2017 17:11
Nene, napsal si to dobře jen já nevím kde ho najdu.mimochodem WhatsApp se mi podařilo notifikovat.diky.
Já to osobně nejlépe zjistil tak že jsem je rozdělal nenito velký problém jen 4 šroubky a opatrnou manipulaci. Nerozdělaval jsem to jen kuli tom ,mezi dotekovou plochou a LCD nebyla žádná páska tak se tam dostalo hodně prachu, oboustranná páska to vyřešila mám klid od prachu a to pracuji ze sadrokartonem.
Ale to jen tak aby řeč nestálá :-)

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 22:23
od Návštěvník
RaduzR píše:
8. 10. 2016 16:53
V nastavení hodinek dej restore settings a kódem 1122 uděláš tovární nastavení v telefonu vše odinstaluj restartuj obě zařízení a znovu od začátku.
To jsem dělal snad stokrát. Po odpojení BT kvůli vzdálenosti, musím znovu spárovat. Vyzkoušel jsem snad deset aplikací, každou několikrát a furt automatické připojení nefunguje.

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 22:26
od RaduzR
také jsem to řešil a pomohla jiná ROM zkoušel jsem jich min.50 a nejlépe mi pasovala ROM Y6

Re: Smartwatch DZ09

Napsal: 15. 1. 2017 22:39
od Návštěvník
Návštěvník píše:
15. 1. 2017 17:09
Ahoj,řeším spoustu jiných spíš technických problémů. Ale tohle mám bez potíží přez média Smart device
Stáhni tohle a máš po starosti.ja sem max spokojenej. Jo už i WhatsApp se notifikoval.Díky RaduzR. Teď je na programu propojení s PC. Kde najdu ten čip?
Myslíš Mediatek Smart Device? Ten jsem vyzkoušel jako asi čtvrtý v pořadí. Automatické připojení nefunguje a pokaždé musím znovu párovat.