Stránka 1 z 1

Reklamace + oficiální ROM

Napsal: 12. 8. 2014 21:52
od jkk18
Ahojte, mám takový problém. Používám Huawei Y300 něco přes rok a za tu dobu jsem si telefon rootnul a nahrál ROM od
Cyanogenu. Pak se mi to nelíbilo tak jsem se vrátil k oficiální ROM ale tu jsem Upgradoval (trojhmatem) až do verze B209.
Problém je ten, že před nedávnem mi z ničeho nic přestala fungovat wifi. Zkoušel jsem už vše jak reset tak i
přeinstalování ROM. Nic nepomohlo tak že jde nejspíš o technický problém a ja bych jej potřeboval poslat na reklamaci.
Jinak tel. jsem kupoval u Datardu v červenci 2013.

1. Potřeboval bych vědět jestli telefon na reklamaci musím poslat s původní ROM, která tam byla při koupi nebo jestli to je jedno.
Vím že tel. nesmí být rootly a měl by mít oficiální ROM.
(Nepamatuji se jakou jsem měl původní ROM při koupi telefonu).

2. Jak jsem již psal teď tam mám B209 (u B209 nemám horní lištu s přepínačema)a chtěl jsem zkusit DOWNGRADE na B189 ale při instalaci trojhmatem to vždy vyhodí hlášku
UPDATE FAILED.
Zajímalo by mě jestli je nějak možně tento problém vyřešit.

Jinak tu B209 jsem našel někde na německém foru a jde tam normálně nastavit čeština. jen mi tam chybí ta hroní lišta a prostě nevím
jestli by v tom případě tu reklamaci uznali.

Pokud máte někdo podobné zkušenosti jak postupovat při reklamaci a v jakém stavu tam poslat tel. Tak mi prosím pomozte, dík.

Re: Reklamace + oficiální ROM

Napsal: 13. 8. 2014 12:35
od Marek2000
Nemelo by to vadit, protoze huawei ofiko ti da kod na root telefonu. Je to z volneho ci operatorskeho prodeje? NO zkus to tam poslat a uvidis.

Re: Reklamace + oficiální ROM

Napsal: 13. 8. 2014 14:14
od mitsuu84
Huawei ti dá ofiko kód na odemknutí bootloaderu.Root je něco uplně jinýho a Rootem přicházíš o záruku.Takže před reklamací se musí udělat unroot.

Re: Reklamace + oficiální ROM

Napsal: 13. 8. 2014 17:07
od jkk18
Dnes jsem jej odnesl na reklamaci tak potom dám vědět jak to dopadlo. Dík za radu.

Re: Reklamace + oficiální ROM

Napsal: 25. 8. 2014 11:27
od jkk18
Tak už mám mobil zpět z reklamace. Vyřídili to velmi rychle (za 8 dní). Vyměnili mi celou zákadní desku a vše funguje jak má. Opravovali to v Britexu.