Přidej se

Příprava Y300 před servisem

Diskuze, zkušenosti, rady, návody, firmware.
vilish

Příprava Y300 před servisem

Příspěvek od vilish »

Zdar všichni,
mám pár otázek ohledně přípravy telefonu, než jej odnesu do servisu. Pokud mé otázky někoho dráždí ať prosím neodpovídá. Jsem v tomto začátečník a opravdu nemám čas vše pročítat. Potřebuji je věcné odpovědi.
Telefon je pravděpodobně hardwarově poškozen - hlásí nabíjení akumulátoru ikdyž je mimo nabíječku a během chvilky akumulátor plně nabitý úplně vybije a přitom se dost hřeje. Nicméně jde zatím zapnout a pracovat s ním. Nevím ovšem jak dlouho. Předpokládám, že pokud se mi telefon vrátí, bude úplně smazaný (asi vymění desku).
Moje otázky jsou ve dvou kategoriích.

1. záloha dat
- dělám průběžně zálohu kontaktů, s tím problém není. Jak je to ale s aplikacemi? Mám několik placených aplikací s google play (ty jsou vázané na google účet), takže tam asi problém nebude. Jak je to ale s daty těchto či jiných free aplikací?
Mám titanium backup, lze nějak maximálně zazálohovat data aplikací? A lze případně tuto zálohu použít v jiném Y300 (když bude jiná deska)? Případně úplně v jiném typu telefonu s androidem. Zkrátka, nerad bych o všechny tyto data přišel. Co a jak tedy mohu z telefonu vytáhnout, aby to šlo případně jinde použít?
2. obnova do původního stavu
- telefon je brandovanej - Tmobile, udělal jsem root superuserem a následně odstranil ty otravné uvítací a končící tóny a loga při náběhu a vypínání telefonu. Takže teď mi telefon ukazuje loga výrobce. Některým aplikacím jsem udělil superuser práva.
Pokud udělám obnovení továrního nastavení, vrátí se vše do původního stavu (loga, tóny, unroot) anebo to musím udělat ručně? Pokud ručně, kde ty loga a tóny mohu sehnat?
Děkuji za Vaše odpovědi.

LukasA
Zařízení: Huawei Ascend y300
Firmware: Náhodná KitKat ROM
Operátor: O2

Re: Příprava Y300 před servisem

Příspěvek od LukasA »

-kontakty si hod do gmailu je to nejrychlejší způsob zálohy i obnovy