Lenovo A6000 root
Lenovo A6000 root
Zdravím. Chci se zeptat, zda li udělat root na mém lenovo a6000? Chtěl bych vědět jaké jsou klady, popř. Zápory. Jsem laik. Tak proto se ptám. Chtěl bych odinstalovat security a další před instalované programy.
- LukasA
- Zařízení: Huawei Ascend y300
- Firmware: Náhodná KitKat ROM
- Operátor: O2
Re: Lenovo A6000 root
Haha..
Co takhle trochu samostudia, napiš do Googlu " root výhody" a určité najdeš co hledáš..
Jinak v kostce
výhody : maximální práva
Nevýhody : IMHO nejsou ( max u Samsungu a jejich knoxem )
Jinak odinstlaovat nemá cenu, místo v paměti pro aplikace neziskaš, jestli jdou tak je deaktivuj ( vypnout )
Co takhle trochu samostudia, napiš do Googlu " root výhody" a určité najdeš co hledáš..
Jinak v kostce
výhody : maximální práva
Nevýhody : IMHO nejsou ( max u Samsungu a jejich knoxem )
Jinak odinstlaovat nemá cenu, místo v paměti pro aplikace neziskaš, jestli jdou tak je deaktivuj ( vypnout )
Přečetl jsem si nějaký článek, přemýšlím, že bych do toho šel, ale mám celkem strach že to dokurvím. Víte někdo jak to udělat?? Našel jsem nějaký návod, ale je to anglicky, anglicky umím jen lehce.
Staženo. Co s tím potom?
Překopírovat do interní paměti a spustit?
Překopírovat do interní paměti a spustit?
Tak už jsem to spustil, ale je to čínsky hovno vím co a jak, ale telefon je nejspíš rootnutý.
Mám v pc 2 aplikace king Root - zde můžu prolízat aplikace mazat, instalovat atd. a king master - ten je čínsky. Absolutně nevím k čemu slouží. King master jsem odinstaloval doufám, že to nevadí něčemu? Zbyl mi v mobilu jen kingroot.
Mám v pc 2 aplikace king Root - zde můžu prolízat aplikace mazat, instalovat atd. a king master - ten je čínsky. Absolutně nevím k čemu slouží. King master jsem odinstaloval doufám, že to nevadí něčemu? Zbyl mi v mobilu jen kingroot.
Smazal jsem lenovo launcher a nainstaloval nová launcher. Zkusil jsem stáhnout lenovo launcher znovu, ale píše může přestal pracovat
- LukasA
Jo, pěkný..