Přidej se

Nedostupné v sieti

Fórum o operátorech, cenách, tarifech a službách
venusa915
Neregistrovaný uživatel

Nedostupné v sieti

Příspěvek od venusa915 »

Zdravím,

mám telefon Huawei P9 lite dual sim a v ňom dve simkarty. Mám Slovenských operátorov O2 a 4ka. Študujem v Olomouci ale stále používam tieto dve simkarty. Ako primárnu pre hovory mám nastavenú O2 ktorá beží v sieti 2G a na dáta mám nastavenú 4ku, ktorá beží v sieti 3G/4G. Teraz sa mi však stala nemilá vec. Už asi hodinu mi O2 simkarta nechytá žiadny signál. (neregistrované v sieti) Nepomohol reštart a ani vybratie na zasunutie späť simkariet. Keď však 3G/4G nastavenie prehodím na O2 a 2G na 4ku tak všetko funguje. Nechápem z akého dôvodu to potom opačne nefunguje, kedže doteraz s tým nebol žiaden problém. Rada by som to pôvodné nastavenie: O2=2G a 4ka=3G/4G (obe nemôžu fungovať na 4G), pretože 4ku operátora mám len na internet a ten funguje hlavne v sieti 3G/4G. Chcela som skúsiť zvoliť sieť manuálne, ale neviem to v nastaveniach nájsť.

Vedel by mi niekto poradiť,čo s tým?

Ďakujem.

venua915
Neregistrovaný uživatel

Re: Nedostupné v sieti

Příspěvek od venua915 »

Pripájam ešte aj obrázky. A prišla som na to ako zvoliť sieť, ale ani to nefunguje. Na výber mi dá len Vodafone CZ a T-mobile CZ a tam píše "registrácia do siete neúspešná" takže mi zostáva iba automatika.

Obrázek

Obrázek

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Nedostupné v sieti

Příspěvek od Exp »

Ahoj, zkus tu O2 simku předělat do druhého slotu a přepnout to 2G tam. Pak jestli máš možnost, tak ji zkus v jiném telefonu, jestli to na 2G pojede tak bude problém s mobilem (mohlo by zabrat tovární nastavení, když to před tím fungovalo bez problémů) a když ne, tak chyba buď v SIM kartě (u operátora vyměnit, číslo se zachová) a nebo zavolat na O2 linku jestli nebude něco špatně u nich (nějaká změna nastavení ap.). :)