Přidej se

Tesco Mobile

Fórum o operátorech, cenách, tarifech a službách
Uživatelský avatar
maxXx
Stálý člen
Příspěvky: 376
Registrován: 22. 11. 2013 23:45
Zařízení: Xiaomi Mi A1
Firmware: Lineage OS
Operátor: Tesco Mobile
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od maxXx » 26. 2. 2019 15:57

Jinak dneska jsem řešil přesun k jinému operátorovi a docela mě zarazilo, že nikde na stránkách nemají přehledně popsané možnosti přesunu čísla od Tesco Mobile k jinému operátorovi. Takže si tu odložím:
O ČVOP si můžeš požádat pomocí SMS. Ze SIM karty Tesco mobilu pošleš SMS ve tvaru „CVOP(mezera)PUK" na číslo 999 346 (např.: „ČVOP 12345678"), během chvíle ti přijde ČVOP.
Případně kontaktovat zákaznickou linku na 841 11 22 55 a nebo je možné zaslat písemný dotaz z internetové samoobsluhy na https://samoobsluha.tescomobile.cz/selfcare/ a požádat o vygenerování ČVOP kódu
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...

[ROM] AOSP MOD [B209] - Více o Androidu a mé práci najdeš na mém blogu maxXx.cz

- zde na fóru si všichni tykáme

Uživatelský avatar
Exp
Administrátor
Příspěvky: 5516
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Galaxy A40, P9 Lite mini, Intel NUC
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp » 27. 2. 2019 7:28

Kam přecházíš Maxi? Hoď pak info jak dlouho jim to trvalo. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Marek2000
Stálý člen
Příspěvky: 557
Registrován: 28. 8. 2013 13:26

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Marek2000 » 7. 3. 2019 15:24

hem tak ted kredit ma platnost jen pul roku ja sem takhle prisle o litr.
minulost:Alcatel301, Nokie 3310, 5110, , c5,
Huavey y300, g620s prestigio 5454duo, Samsung core prime ve, Samsung ace4
aktualni Iphone5s, Nokie 6630, 6220 classic, e52 LG F60, Nexus 5x

Uživatelský avatar
Exp
Administrátor
Příspěvky: 5516
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Galaxy A40, P9 Lite mini, Intel NUC
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp » 9. 3. 2019 9:07

Jo, bonusovej měsíc a standardní půl roku. Zkus jim zavolat, mohla by tam být nějaká lhůta, kdy propadlý kredit vrátí při dobití.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
maxXx
Stálý člen
Příspěvky: 376
Registrován: 22. 11. 2013 23:45
Zařízení: Xiaomi Mi A1
Firmware: Lineage OS
Operátor: Tesco Mobile
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od maxXx » 20. 3. 2019 11:40

Exp píše:
27. 2. 2019 7:28
Kam přecházíš Maxi? Hoď pak info jak dlouho jim to trvalo. :)
Mno ČVOP kód po SMS žádosti přišel prakticky obratem. Převod jako takový trval 10 dní.
Přecházel jsem na firemní tarif O2 - protože z cizího krev neteče :lol:
A šestého dne bůh řekl: "not enough mana"...

[ROM] AOSP MOD [B209] - Více o Androidu a mé práci najdeš na mém blogu maxXx.cz

- zde na fóru si všichni tykáme

Uživatelský avatar
Exp
Administrátor
Příspěvky: 5516
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Galaxy A40, P9 Lite mini, Intel NUC
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp » 7. 10. 2019 9:06

Tesco teď někdy zrušilo tů původní jednoduchou samoobsluhu, kde stačilo přihlášení jen přes telefonní číslo a sms heslo (potvrdil mi to i operátor na chatu). Adresa samoobsluha.tescomobile.cz/selfcare už přesměrovává na novou, kde se musíte zaregistrovat (vložit jméno, email apod.). :roll: Pokud vyplníte i nepovinné údaje (datum narození, počet členů domácnosti, adresu) tak dostanete 100 kč bonusový kredit.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
Exp
Administrátor
Příspěvky: 5516
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Galaxy A40, P9 Lite mini, Intel NUC
Firmware: Android 9

Re: Tesco Mobile

Příspěvek od Exp » 21. 11. 2019 9:38

Kdybyste chtěl někdo měnit clubcard poukázky na kredit, tak hodnota poukázky se nabije jako standardní kredit a zbytek je bonusový, který má teď už dost omezené možnosti využití. Takže je to úplně stejné jako když si nabijete jakkoliv jinak, žádná výhoda v tom není.

Od zítřka začíná platit nový ceník.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Odpovědět