Stránka 17 z 20

Re: Tesco Mobile

Napsal: 1. 6. 2017 16:35
od Exp
U Tesca už 4. týden řeším problémy se sítí (před tím několik let v pořádku). Na všechna čísla, která od nich mám, se většinu dne nikdo nemůže dovolat, telefony mají plný signál a jsou zapnuté. :) Volajícím se přehraje zpráva - volaný je momentálně nedostupný. SMS chodí s velkým zpožděním, někdy až další den vždycky v dávce (radost to používat třeba pro autorizace v internetovém bankovnictví ap.). Odchozí volání a zprávy bez problémů.

Zjistil jsem, že je to lokální problém ve 2G síti, sousedi v ulici, kteří mají O2, tak stejné problémy. S Tescem to řeším už 3. týden a doteď nevyřešeno.

Zkoušel jsem psát i na podporu O2, ale tam se se mnou odmítli bavit s tím, že když mám jiného operátora, není možné to řešit u nich. Tečka. Na to, že mají v TescoMobile 50% podíl a celé to stojí na jejích síti, docela fajn přístup. :)

TIP:

Jestli někdo někdy narazíte na něco podobného a budete chtít nahlásit problém přímo u zdroje (O2), objednejte si od nich SIM kartu zdarma. Sice jim to zbytečně zvedne náklady, ale aspoň vám pak za to někdo odpoví. :lol:

Re: Tesco Mobile

Napsal: 2. 6. 2017 13:42
od maxXx
Všiml jsem si toho stejného na 2G síti. Hlavně SMS do banky (ČSOB) tak tak přišla před koncem request time.
Ale po výměně SIM karty, kterou jsem prováděl dnes kvůli LTE se mi to neděje.
Těžko to souvisí s danou výměnou SIM, spíše ten problém vyřešili.

Re: Tesco Mobile

Napsal: 2. 6. 2017 16:07
od Exp
Oni mi na podpoře radili i výměnu SIM za novou, ale takhle to blbne na všech 5 SIM kartách co od nich mám. Bylo by divný, kdyby zavedení LTE takhle sestřelilo starší karty. Tu výměnu ještě vyzkouším pro jistotu. Na svém telefonu jsem si přepnul v nastavení jen 3G, ale máme doma i telefony, které 3G neumí a tam je to špatný.

Re: Tesco Mobile

Napsal: 3. 6. 2017 21:25
od Exp
Tak výměna SIM karty nezabrala, blbne to pořád.

Jestli někdo budete potřebovat novou kartu s LTE nebo třeba nějaký jiný formát (je tam na vyloupnutí mini, micro a nano SIM), stačí ji nejdřív vložit do telefonu, aktivovat a pak zavolat na zákaznickou linku (je jedno ze které karty) a jde to všechno hodně rychle. Nahlásí se telefonní čísla obou karet a PUK kódy (nebo výrobní čísla, ale PUK je kratší). :) Operátor to změní okamžitě, přesune se komplet všechno, číslo, nastavení služeb, starší výhodnější tarif, kredit se sečte z obou SIM atd.).

V balení s novou kartou jsou i dva 30 kč kupóny na dobití od 300 kč. Takže teoreticky (nemám to vyzkoušené, kdyžtak to někdo potvrďte) pokud máte původní tarif, nabijete na pokladně za 300 kč, použijete kupón a ještě vyjede 50 kč poukázka na nákup, tak za 220 kč máte 600 kč kreditu. :)

Re: Tesco Mobile

Napsal: 2. 7. 2017 10:34
od Exp
Tento týden to zase začalo fungovat. Po skoro 2 měsících. :) Ale aspoň že tak, ty starý karty by byla škoda rušit.

A taky potvrzuju funkčnost tohoto:
Exp píše:
3. 6. 2017 21:25
V balení s novou kartou jsou i dva 30 kč kupóny na dobití od 300 kč. Takže teoreticky (nemám to vyzkoušené, kdyžtak to někdo potvrďte) pokud máte původní tarif, nabijete na pokladně za 300 kč, použijete kupón a ještě vyjede 50 kč poukázka na nákup, tak za 220 kč máte 600 kč kreditu. :)
Vyzkoušeno. :)

Re: Tesco Mobile

Napsal: 17. 8. 2017 9:54
od Marek2000
nejak to nemuzu najit kde a jak si tu sim muzu preobednat?

Re: Tesco Mobile

Napsal: 17. 8. 2017 16:06
od Exp
Buď normálně v Tescu (v prodejně) nebo na webu tady: https://www.tescomobile.cz/app/koupit-sim

Já jsem je kupoval v obchodě, jestli jsou kupony i v balení i při objednávce přes web to nevím.

Re: Tesco Mobile

Napsal: 17. 8. 2017 17:12
od Marek2000
takze koupim sim novou a pak to necham pretransferovat z te stare? Ja myslel ze ji nejak vymeni.

Re: Tesco Mobile

Napsal: 18. 8. 2017 4:35
od Exp
Jasně, koupíš novou SIM a všechno se to přesune ze staré na novou (číslo, služby, tarif, kredit atd.). Je to otázka chvilky, jen jim musíš zavolat a nahlásit PUK kódy obou karet. :)

Re: Tesco Mobile

Napsal: 18. 8. 2017 8:49
od Marek2000
kolik ted stoji v tescu sim?