Přidej se

začátečník

Diskuze, zkušenosti, rady, návody, firmware.
RIBAC
Příspěvky: 52
Registrován: 13. 4. 2013 0:57

začátečník

Příspěvek od RIBAC »

Ahoj,
dnes mi došel G300, který jsem koupil zánovní přes Aukro.
Je v něm Android 4.2.2. a CM10.1-20130402-EXPERIMENTAL-u8815-R3.
Jsem začátečník, doporučovali byste mi si nechat tuto verzi nebo jít na nižší jak tady popisujete.
Zdá se mi, že tedy není tolik aplikací..

Díky
Huawei Y300

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: začátečník

Příspěvek od Exp »

Ahoj. To co máš teď v telefonu je neoficiální verze, s tím bohužel neporadím. Já zatím používám jen ty oficiální.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

RIBAC
Příspěvky: 52
Registrován: 13. 4. 2013 0:57

Re: začátečník

Příspěvek od RIBAC »

A zpátky na ofiko verzi můžu podle toho návodu,co jsem tady někde viděl,že?
Huawei Y300

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: začátečník

Příspěvek od Exp »

Pokud tam máš tady tu neoficiální Jelly Bean rom, tak tam bude pravděpodobně root, cwm a další úpravy. A jestli se z toho dá nějak snadno dostat na originální stav bohužel nevím. Tady ty neoficiální firmwary jsem zatím nezkoušel.

Tady je nejnovější oficiální ICS firmware přímo od Huawei: viewtopic.php?f=4&t=155

Jedině to zkusit nějak přeinstalovat, jestli to půjde. A nebo počkej na Pugeta, ten s tím má hodně zkušeností a mohl by vědět co s tím.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
Puget
Příspěvky: 2001
Registrován: 18. 1. 2013 20:38
Zařízení: Apple iPhone X
Firmware: iOS 12.4
Operátor: China Unicom

Re: začátečník

Příspěvek od Puget »

Nez se budes pokouset vratit na origo bys mohl vyzkouset i nejake jine rom obcas jsou i lepsi nez ty oficialni.