Stránka 1 z 1

emailový klient

Napsal: 26. 5. 2013 17:43
od Pepino_Honda
v origo emailovém klientu mám jednu zprávu ve složce "koš". Potřeboval bych ji vytáhnout ven a přeposlat ji. Ale nemůžu nijak přijít na to, jak udělat. můžu ji jen označit jako nepřečtenou, ale stejně zůstane v koši a odsud mi to nejde dát jinam.
Jak na to ? díky

Re: emailový klient

Napsal: 26. 5. 2013 21:54
od Exp
Bohužel z koše na e-mail odpovědět nejde. Musíš si ten e-mail označit (vlevo je checkbox - čtvereček na zatržení) a pak se dole objeví ovládací ikony. Ťukni na tu druhou (složka) a nabídne ti to přesunutí e-mailu. Dej si ho třeba do přijatých a tam už pak můžeš klasicky odpovědět.

Re: emailový klient

Napsal: 26. 5. 2013 22:28
od Pepino_Honda
to prave nejde. kdyz si to zatrhnu, tak mi to tam nabidne jen "oznacit jako neprectene" . vlevo je kos na uplne smazani a vpravo hvezdicka..

Re: emailový klient

Napsal: 27. 5. 2013 7:47
od Exp
Já právě když e-mail v koši označím, tak dole v liště mám na výběr první koš a pak složku (to jsou ty přesuny), obálku (označení jako nepřečtený) a hvězdičku. Mám to nastavené přes IMAP. Doufám teda že myslíme oba tu defaultní aplikaci "E-mail". :)

Re: emailový klient

Napsal: 27. 5. 2013 13:02
od Pepino_Honda
jj, defaultni , ale ja tam jenom 3 ikony bez presunu :)

Re: emailový klient

Napsal: 27. 5. 2013 20:30
od Exp
To je zvláštní no. :) Nemáš to třeba nastavené přes POP3? Třeba tam ta volba vůbec není.

Re: emailový klient

Napsal: 27. 5. 2013 22:05
od Pepino_Honda
no je pravda, ze mam pop3 nastaveni a to na tiscali. tam mam kos prazdny, mam emaily v kosi pouze v tlf