Přidej se

GoClever quantum 450 update na 4.4

LG, Sony, Pixel, Lenovo, Alcatel, OnePlus a další značky.
PerfectiOne
Příspěvky: 4
Registrován: 31. 5. 2015 18:43
Zařízení: SE Mini pro sk17i
Firmware: Offi
Operátor: O2

GoClever quantum 450 update na 4.4

Příspěvek od PerfectiOne »

Zdravím lidi,
dostal sem se k tomuto telefonu a první věc co bych potřeboval poradit je update na vyšší verzi Androidu z té 4.2 :D
Nejsem v tomhle žádný nováček, ale absolutně tomu nerozumím, ke všemu mi nějakým způsobem nelze nainstalovat USB drivery, resp vyřešil sem to jako vždy přes aplikaci Moborobo, ale update na Android 4.4 pořád nelze provést. Prosím o jakoukoliv radu :)

Děkuji moc

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: GoClever quantum 450 update na 4.4

Příspěvek od Exp »

Ahoj, ten firmware máš stažený přímo z oficiálních stránek? Je tam u toho ke stažení i update manual, sice v angličtině a polštině, ale přes překladač to kdyžtak přelouskáš. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

PerfectiOne
Příspěvky: 4
Registrován: 31. 5. 2015 18:43
Zařízení: SE Mini pro sk17i
Firmware: Offi
Operátor: O2

Re: GoClever quantum 450 update na 4.4

Příspěvek od PerfectiOne »

Právě, že sem to stáhl z offi i s manualem. Udělám vše, pak je tam připojení telefonu na kabel bez baterie a poté vložení baterie, ale program se stále tváří, že mobil není připojený

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: GoClever quantum 450 update na 4.4

Příspěvek od Exp »

Ovladače máš nainstalované přímo z toho balíčku? Pokud to nenajde telefon, tak bude chyba nejspíš v tom. Jakmile to připojíš na kabel a vložíš baterku, tak by měla začít automaticky instalace firmwaru.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

PerfectiOne
Příspěvky: 4
Registrován: 31. 5. 2015 18:43