Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
- davehanz
- Příspěvky: 1247
- Registrován: 26. 11. 2012 20:01
- Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
- Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Kyjov
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Ahojte všichni...chci se teď zeptat co nejvíc lidí na důležitou věc ohledně REKLAMACE
Jak je na tom s vyřizováním reklamací Samsung od T-mobile??? Máte někdo s tímto zkušenosti prosím?
Jde o to, že mám Od T-mobile přesně ROK starý telefon Samsung(S3mini), a kdysi spadl na zem a prasklo sklo, v rámečku okolo displeje jsou rýhy, zkrátka je dobitý jak pes, ale dotyk a všechno funguje i teď, a to už je půl roku po pádu.
Jde mi ale o to, že ho chci jít do T-mobile reklamovat, páč z ničeho nic nechce nabíjet, a když už se to podaří, tak je nabitý z nuly na 100% za 20 minut, a vybitý za 5 minut, čili nepoužitelný. Takže chci reklamovat baterii a nabíjení.
Na baterku je záruka 24 měsíců(někde sem psal,že 6.měsíců, NE, T-mobile dává 24. měs.), a na mobil taky 24.měsíců.
Ale bojím se toho, že ho pošlou zpět a svedou to na ten pád, i když dobře vím, že ten s tím nemá nic společného, a jestli mi ho vůbec vemou, když je ve vizuálním stavu hrozný, díky za info a diskuzi
Jak je na tom s vyřizováním reklamací Samsung od T-mobile??? Máte někdo s tímto zkušenosti prosím?
Jde o to, že mám Od T-mobile přesně ROK starý telefon Samsung(S3mini), a kdysi spadl na zem a prasklo sklo, v rámečku okolo displeje jsou rýhy, zkrátka je dobitý jak pes, ale dotyk a všechno funguje i teď, a to už je půl roku po pádu.
Jde mi ale o to, že ho chci jít do T-mobile reklamovat, páč z ničeho nic nechce nabíjet, a když už se to podaří, tak je nabitý z nuly na 100% za 20 minut, a vybitý za 5 minut, čili nepoužitelný. Takže chci reklamovat baterii a nabíjení.
Na baterku je záruka 24 měsíců(někde sem psal,že 6.měsíců, NE, T-mobile dává 24. měs.), a na mobil taky 24.měsíců.
Ale bojím se toho, že ho pošlou zpět a svedou to na ten pád, i když dobře vím, že ten s tím nemá nic společného, a jestli mi ho vůbec vemou, když je ve vizuálním stavu hrozný, díky za info a diskuzi
Naše forum, vaše forum :-)
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Ved vyskusaj. O com chces diskutovat? Ale ak ti to neuznaju, nemozes sa tomu divit, ked je telefon v takom stave ako pises. Ked je na telefone vidiet, ze prezil tazky pad, tazko obhajis, ze to nema vplyv na akukolvek zavadu. Ja mam so slovenskym Telekomom ale dobre skusenosti, co sa tyka reklamacie. Ked sa mi vybijala baterka na SE X1, tak mi po roku dali novy telefon. A vobec neriesili, ze som tam mal neoriginalny fw.
- davehanz
- Příspěvky: 1247
- Registrován: 26. 11. 2012 20:01
- Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
- Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Kyjov
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Dík za reakci. Samozřejmě budu tvrdit v prodejně, že telefon nespadl, že je tak dobitý z práce a sklíčko se mi prasklo v kapse o klíče. Pád neutrpěl a za tím si budu stát. Zítra ho nesu do T mobile, vzít mi ho musí a poslat do servisu taky, pak už bude záležet jen na technikovi v servise.
Naše forum, vaše forum :-)
- fidik
- Příspěvky: 109
- Registrován: 27. 4. 2014 12:57
- Zařízení: Huawei Y300-100
- Firmware: Slimkat
- Operátor: O2
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
a ten bude na potvoru pravidelnym ctenarem smartfora
- mitsuu84
- Příspěvky: 9831
- Registrován: 24. 4. 2013 13:09
- Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
- Firmware: Android 9
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Jihomoravský kraj :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Tak G300 se nesla na reklamaci 2.9.2014 a dnes sme koukali a je tam furt jen datum 2.9.2014 a že je u dodavatele a že "Pokud je reklamace u dodavatele, nemáme bližší informace k jejímu vyřízení" .To znamená co?
Samsung Galaxy Note 9
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
- mitsuu84
- Příspěvky: 9831
- Registrován: 24. 4. 2013 13:09
- Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
- Firmware: Android 9
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Jihomoravský kraj :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Takže 20 dní od podání reklamace to jako furt leží v Alze??
Samsung Galaxy Note 9
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
- davehanz
- Příspěvky: 1247
- Registrován: 26. 11. 2012 20:01
- Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
- Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Kyjov
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Pokud to není u nich aktualizované, tak ano. Ale tomu moc nevěřím, pač já to na Britexu tehdy sledoval každý den, a denně se to měnilo, takže podle mě to leží v alze.
Naše forum, vaše forum :-)
- mitsuu84
- Příspěvky: 9831
- Registrován: 24. 4. 2013 13:09
- Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
- Firmware: Android 9
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Jihomoravský kraj :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Tak to je pěkný,že 20 dní už to teoreticky leží furt na Alze a nic se neděje
EDIT: A když jim Lucka psala dotaz tak odpověd z Alzy:
"Vážený zákazníku,
velmi děkujeme za Váš dotaz, který vyřídíme v nejkratší možné době. Průměrná reakční doba na tento typ dotazu je 48 hodin.
Pokud nás budete kontaktovat telefonicky, prosíme, připravte si číslo Vašeho dotazu xxxxxxx "
EDIT: A když jim Lucka psala dotaz tak odpověd z Alzy:
"Vážený zákazníku,
velmi děkujeme za Váš dotaz, který vyřídíme v nejkratší možné době. Průměrná reakční doba na tento typ dotazu je 48 hodin.
Pokud nás budete kontaktovat telefonicky, prosíme, připravte si číslo Vašeho dotazu xxxxxxx "
Samsung Galaxy Note 9
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4