Stránka 6 z 28

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 3. 1. 2014 10:58
od mitsuu84
Vodafone Y300 v nabídce nemá co si tak pamatuju ne?

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 3. 1. 2014 11:01
od davehanz
:-D jo mas pravdu,spletl sem se s O2 :-D.Takze bych si nevybral u VF :-(.S 3 mini je za 6.LG optimus L9 II je taky za sest tis.tak to je vse pase :-).

Sledovani zasilky DPD.dnes rano byl muj tel predan na prodejne VF,zatim mi zadnou smsku pro vyzvednuti neposlali :-(,zajimave toto...

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 3. 1. 2014 13:12
od Mr.Oizo
Jo a stou třetí reklamací není to náhodou tak že to musí být potřetí stejná závada nebo je to celkově tři poruchy?

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 3. 1. 2014 13:24
od davehanz
Nevim presne,ale trikrat stejna zavada je blbost,to uz by musel byt sakra pech.Ale nasel jsem na netu,ze narok na vraceni penez je po uplynuti 30ti denni lhuty a nebo po 3*opakovane STEJNE zavade,ktera se jiz po treti bere jao neopravitelna.

Takze pokud jsou ruzne zavady v prubehu dvou let,muze se reklamovat zbozi do nekonecna???

Nekde vymeni hned, nekde hned vrati zpet penize. Jinak mas narok na odstoupeni od smlouvy az po reklamaci 3 stejnych vad a pravo zadat o vraceni penez. U 3x opakovane vady se to pocita jako neodstranitelna vada :-(

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 3. 1. 2014 14:53
od Marek2000
Ahoj,
Odesla mi deksa u NB, jednou procak, jednou grafika,jednou nejaka pitomost, s tim, ze sem to bral jako zavadu, ale zamitnuto, muselo by to byt to stejne 3x.
U telefonu sem mel 4 ruzne zavady a tma mi vratili prachy, takze pokavad novy NOZ nemeni nic, tak 3 stejne nebo 4 ruzne reklamace.
Jen by me zajimalo, jak to bude ted od Noveho Roku, se bojim, ze s tim bude konec.
Jinak u o2 sem daval reklamovat HY300, chteli mi dat nejakou Noki 1100, tak to sem zamitl nakonec mi dali S3Mini.
Jen technicka, mam tam ted neorig. android, kdyby mi napr. odesla deska ci telefon nesel uz vubec zapnout ci tak, zjistej, ze sem si tam daval jiny FW nebo to uz nezjistej?
Nerad bych, aby mi ho vratili.

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 3. 1. 2014 15:03
od Mr.Oizo
Pokud ti odejde deska nebo věc která zapříčiní že telefon nezapnou tak na nic přijít nemohou.

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 5. 1. 2014 13:55
od davehanz
Je to budto treti reklamace stejna v rade a nebo ctvrta ruzna.
Ten nas VF me asi nema rad,napina me do posledni chvilky.Muj opraveny mobil dosel na prodejnu v patek,ovsem neozvali se mi,ze si ho mam vyzvednout.V utery to bude 30ty den reklamace,vsadim se,ze mi napisou ten posledni mozny den :-D.Jeste jsem vycetl na reklamace.cz,ze prodejce je povinnen dat zakaznikovi vedet do 30ti dni,bud smskou nebo zavolat a nebo pisemne,jak je na tom jeho reklamovany zbozi.

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 5. 1. 2014 14:18
od doktor365
Musí být třikrát stejná nebo čtyři různé závady. V loni po deseti měsících jsem se rozhodl,že si pořídím jiný telefon tak jsem ho reklamoval dvakrát,že vypadává bluetoth,pak dvakrát,že wifi.Když jsem si pro něj šel po čtvrté reklamaci tak se mě ptali jak jsem se rozhodl zda peníze nebo mobil,vzal jsem G300. Vždy napsali vyjádření že přehráli telefon a reklamaci uznali. Já ho nikdy ani nezkoušel. :D Odnesl jsem ho domů a za dva dny jsem ho zase odnesl zpátky se závadou. :lol: Měl jsem ho také od vodafonu.

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 5. 1. 2014 21:56
od davehanz
Ok,diky za radu,takhle to dotahnu do uspesnyho konce,jeste dvakrat a bude ctvrta :-).

Tady se doctete vse :

http://www.ceskatelevize.cz/ct24/ekonom ... apomenout/

"Slovíčkem "vyrozumí" se rozumí předání zprávy o reklamaci písemně nebo osobně," radí advokátka. V praxi je samozřejmě jednodušší, když se sami o stavu reklamce informujete. Pokud to jde, tak osobní návštěvou v prodejně (na zakázkovém, či reklamačním listu máte uveden termín, do kdy se reklamace vyřídí). Máte-li to do prodejny daleko, využijte doporučeného dopisu, tak abyste měli doklad o podání.

Proč taková opatrnost? "Nevyrozumí-li prodávající kupujícího o vyřízení reklamace do 30 dnů, vzniká zde nevyvratitelná domněnka, že vada výrobku (reklamované věci) je neodstranitelná a kupujícímu vzniká nárok na výměnu věci či na odstoupení od smlouvy. Pokud tedy chce prodávající předejít domněnce, že se u výrobku jedná o neodstranitelnou vadu a důsledků s tím spojených, je v jeho zájmu vyrozumět kupujícího včas, ve lhůtě," vysvětlila Kopecká. Proto, je písemný doklad tak důležitý, následně by se vám mohl hodit i při uplatňování vašich práv i u soudu.

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Napsal: 6. 1. 2014 13:49
od davehanz
Dnes uz jsem to nevydrzel a zasel do Vodafonu se zeptat na muj reklamovany mobil,rekl sem jim,ze prave dnes je to uz 28 dni,co je na reklamaci,podival se a zjistil,ze tel jeste na prodejne nemaji.
Byl zaskocen tim,ze jsem mu rekl,ze dopravce DPD podle sledovani zasilky ho prave na jejich prodejnu dorucil a vedouci prevzala v patek 3.1. v 10:46.
Divny je to,ze muj mobil proste na prodejne nemaji :-(.jak tohle se bude resit,netusim,ja musim mit vzdycky neco extra :-D.Nicmene tam mel jeste ze dnska dva nerozbaleny baliky,takze v jednom z nich jiste ten muj bude,coz si moc nepreju.