Přidej se

Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Libovolný pokec na jakékoliv téma
Odpovědět
Uživatelský avatar
Luciášek
Příspěvky: 24
Registrován: 1. 2. 2014 12:49
Zařízení: THL T6s
Operátor: Blesk
Bydliště: Brno

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Luciášek »

sorry, nadále už budu jen informovat o rychlosti vrácení peněz ;)

Uživatelský avatar
myg74
Příspěvky: 663
Registrován: 1. 10. 2013 12:39
Zařízení: Lenovo P70-A
Firmware: zatím S133
Operátor: T-Debile
Bydliště: u mé lásky

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od myg74 »

Jj.chybí mi custom ROM...KitKat....
Luciášek píše:sorry, nadále už budu jen informovat o rychlosti vrácení peněz ;)
To neres

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Exp »

Luciášek píše:Jooo a mimochodem, plnou cenu mi nevrátí, páč jsem jim nedodala nabíječku a sluchátka :D sluchátka odešly do věčných lovišť asi po třech měsících a nedlouho na to, je následovala i nabíječka :D takže mi z ceny odečetli obojí, celkem 319,- :D
Těch 319 kč za chybějící příslušenství zas není tolik. I když to odečtou z té původní nákupní ceny, tak je to pořád ok a dopadlo to nejlíp jak mohlo. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
Luciášek
Příspěvky: 24
Registrován: 1. 2. 2014 12:49
Zařízení: THL T6s
Operátor: Blesk
Bydliště: Brno

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Luciášek »

No, tak on na mně pán naběhl s tím, že za nabíječku 250 a sluchátka taky tak. Tak jsem na něj vytřeštila oči a zeptala jsem se, jestli to myslí vážně, že jak jedno, tak druhý, seženu max. za 150 korun... Tak nakonec koukal na stránky alzy, že teda nabíječku mají nejlevnější za 219,- a sluchátka teda nechají za 100,- :D Jako bejt trubka, tak jsem si nechala nakecat to pětikilo :D

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od davehanz »

Tak to jsem moc rád Luci, jak ti ta reklamace dopadla, na nějaký odpočet se vykašli, hlavní je vrácení peněz a super je to, že jsi na to nepristoupila :-)
V druhé řadě jsem moc rád, že jsi dala na můj typ.. Thl ;-)

EDIT: Dnes je to 12tý den, co je moje S3 mini na reklamaci v Britexu. Kontroluju STAV ZAKÁZKY každý den, a dnes se ze ZPRACOVÁNÍ ZAKÁZKY změnilo na VÝSTUPNÍ KONTROLA.
Teda ale jak se jedná o Samsung a T-mobile, jde to i rychle :-D.
Myslíte si, že nějaké značky mají v B ritexu přednost nebo je to jen moje hloupá doměnka? Jsem zvědavý, za jak dlouho mi T-mobile pošle SMS, že mám mobil na pobočce ;-)
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od davehanz »

Dnes mi přišla SMS od T - mobile, že můj reklamovany telefon je připraven na prodejně k vyzvednutí. Stav... Opraveno.
Zítra ho teda vyzvednu a jsem moc zvědavý, co teda s ním udělali. Jinak to trvalo přesně 14 dní ;-)
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
Luciášek
Příspěvky: 24
Registrován: 1. 2. 2014 12:49
Zařízení: THL T6s
Operátor: Blesk
Bydliště: Brno

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Luciášek »

Tak včera mi přišla sms, že mi posílají mailem dobropis a můžu si s ním vyzvednout peníze na pobočcce alzy. Takže to byl fofr, do druhého dne vyřízené. Kdyby to tak šlo i s tou reklamací, nestěžovala bych si :D ale zase bych nedostala zpátky peníze, ale nějakej telefon z bůhvíjakýho zdroje a s baterkou prestigio :D Takže ve finále to proběhlo podle mých představ a dneska už mám penízky doma :)

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od davehanz »

Gratulace, dobře to dopadlo :-)
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od davehanz »

Tak dnes přesně po 14 dnech jsem si vyzvedl z reklamace S3 mini. Závada se projevila, oprava provedena... Výměna baterie, nová. Výměna nabíjecího konektoru, test ok.
Prasklé sklo bohužel nevyměnili, škoda, Čekal sem, že dají nové a ne že pustí zpět mobil s prasklou dotykovou vrstvou :-(. Pravda, sklo sem nereklamoval :-). Nešel fotoaparát, ten sem do závad nepsal, teď funguje.
Naše forum, vaše forum :-)

Marek2000
Příspěvky: 557
Registrován: 28. 8. 2013 13:26

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Marek2000 »

Nevim, ale je-li 30. den na svatek ci vikend tak myslim, ze kdyz tam zajdes v patek, ze chces penize k veceru a tel. tam nebude mas na to narok.
Me spis nekdo poradte co mam delat s tim o2, oni to opravili, ale protoze se jim nechtelo vracet prasule nenapsali nic o oprave. Sakra A ten firmware opet neaktualizovali, sem to chtel uhrat na nej, ze me nebavi vzdy kvuli novemu firmware to tam posilat, a ze teleofn ma parametry uvedene vyrobce blablabla.
minulost:Alcatel301, Nokie 3310, 5110, , c5,
Huavey y300, g620s prestigio 5454duo, Samsung core prime ve, Samsung ace4
aktualni Iphone5s, Nokie 6630, 6220 classic, e52 LG F60, Nexus 5x

Odpovědět