Přidej se

Oskarta - virtuál Vodafonu

Fórum o operátorech, cenách, tarifech a službách
Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od davehanz »

Tak to ti vrele doporucim,udelej to ;-).Ten samotny prenos je pohoda,jeden hovor na blesk a pozadat o uvolneni a vygenerovani cvop,objednat oskartu,kontaktovat operatora oskarty,dohodnout se a uz jen cekat :-).
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od Exp »

Asi jo. :) Ono hlavně tady u nás má Vodafone lepší signál než O2. Vodafone vysílač vidíme z okna. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
jaojao
Příspěvky: 23
Registrován: 21. 12. 2013 12:44
Zařízení: Motorola E398
Operátor: oskarta
Kontaktovat uživatele:

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od jaojao »

Zdravím,
tak jsem do toho šel taky, anžto jsem ji měl již před cca 7 lety až "dosud", ale :

- schází služba> SMS - EMAIL, takže se vám nepřepošle kopie mejlu na mobil

- nejde na ni (oskartu) poslat smsku z webky typu > sms zdarma

- volání - spojení s operátorem, tak 39,- Kč, také nářez ...

- ta samoobsluha je taky taková rozjezdová, ale snad do budoucna ...

- a co se reklamačního řádu týče, taky jen jako aby se učinilo zadost, jelikož krom udané možnosti - písemně, je tam
jen něco ještě jako možnosti jinak obvyklé .... :roll:

---------------
I když ono u těch virtuálních operátorů to v těchto směrech > sms email nebo na sms free brány < je obecný problém či nedostatek ne?
No uvidíme ...... snad se to brzy zlepší .........

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od davehanz »

Tak to vim,ze je zpoplatneny hovor s zivym operatorem,ale samoobsluha je zdarma,jak hovorova,tak na internetu,a co velice potrebujes resit s zivym operatorem?A pokud s nim opravdu potrebujes mluvit,da se to myslim obejit pres tel.c.800777777.Nebo hloubeji v samoobsluze je na nej odkaz. Ale ja na operatora volam velice malo,vse se da ativovat,popr zrusit pres automat.To cislo kdysi fungovalo,jestli jeste funguje,nevim,nezkousel sem to :-)
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od Exp »

Tak já už mám taky jednu aktivovanou Oskartu doma a zkouším jak to funguje. :) Po prvním vložení do telefonu chvilku trvalo než bylo všechno funkční. Cca do hodiny se to všechno rozjelo. Byla nutná aktivace přes automat a zároveň při aktivaci zadat libovolné vlastní heslo pro přístup do samoobsluhy a pro případné změny s operátorem. Všechno funguje jak má, včetně webové samoobsluhy. Líbí se mi, že je přímo v samoobsluze možnost vypnout hlášku o volání do jiné mobilní sítě (když budu z Oskarty volat na přenesené číslo, tak to nic nebude hlásit). U Bleskmobilu a ani u Tesca tohle vypnout snadno nejde a musí se psát nebo volat na podporu. Takže bodík k dobru. :)

Na druhou stranu co se mi moc nelíbí, tak platnost kreditu je 6 měsíců. To je vlastně standard u virtuálů, takže ok, ale platnost simkarty je jen 7 měsíců. Takže jen o měsíc delší než platnost kreditu. Podle mě by mělo být minimum u všech operátorů aspoň ten 1 rok (tak to má např i Blesk, Tesco a další).

Jaojao: Díky za info. Já ještě k tomu doplním, že ten poplatek za spojení s živým operátorem se údajně neúčtuje vždycky. Třeba při nahlášení přenosu čísla, nějaké poruchy nebo nahlášení nefunkčnosti apod., by to mělo být zdarma. Pokud tam ale bude někdo volat třeba kvůli vypnutí MMS nebo něčeho co se dá udělat v samoobsluze, tak se to naúčtuje. Je to asi částečně i ochrana před zneužívám operátora. :)

Jinak máš pravdu, že SMS E-MAIL a webové SMS brány jsou u virtálů zatím trochu problém, takže Oskarta v tomhle není výjimkou.

Samoobsluha se mi docela líbí, je jednoduchá a myslím že na všechno stačí. Je to podobně jednoduché jako u Blesku nebo Tesca. Zatím je ale podle mě pomalejší. Mám trochu strach z toho, aby to nedopadlo jako u Vodafonu, kde je samoobsluha katastrofa - všechno se dlouho načítá nebo to nefunguje. Snad to tady bude lepší.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
jaojao
Příspěvky: 23
Registrován: 21. 12. 2013 12:44
Zařízení: Motorola E398
Operátor: oskarta
Kontaktovat uživatele:

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od jaojao »

Tak dnes jsem aktivoval i druhou oskartu...

------

No a ještě jsem se zachytil info na nějakém fóru- facebooku, s touto tématikou a tam dle vyjádření někoho z oskar-týmu, prý vůbec neuvažují o nějaké sms free bráně....., jediná možnost tak je skrze vodafonepark a jen do vodafonu. :?

------------------------
A co se týče možných změn v samoobsluze na online, ve službách, tak to si taky dávají docela na čas až 24 hodin, a pak prý když se nic neděje tak se mají kontaktovat na : >>oskartatym@oskarta.cz<< tak tu máte alepoň nějaký kontakt na tu "partičku" 8-)
---------------------------------------

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od davehanz »

Ja prenasel tatkovi z vodafone predplacenky cislo na oskartu,vse bylo dohodnuto,prenos mel probehnout 27.12.2013,do dnes se nic nestalo,nikdo nas nekontaktoval a nic se proste nedeje...
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
jaojao
Příspěvky: 23
Registrován: 21. 12. 2013 12:44
Zařízení: Motorola E398
Operátor: oskarta
Kontaktovat uživatele:

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od jaojao »

Tak jim to napiš na výše uvedenou mejlovku ...
-------------------
Exp píše:...........Na druhou stranu co se mi moc nelíbí, tak platnost kreditu je 6 měsíců. To je vlastně standard u virtuálů, takže ok, ale platnost simkarty je jen 7 měsíců. Takže jen o měsíc delší než platnost kreditu. Podle mě by mělo být minimum u všech operátorů aspoň ten 1 rok (tak to má např i Blesk, Tesco a další).......
Tohle mi až tak nevadí, je to doufám tak, že pokud přeteče kredit doba 6 měsíců, pak je cca měsíc na dobití, jinak po 7 měsících je konec.
Či-li bez kreditu se měsíc stejně nikam nedovoláš, proto si tam dám jen takový kredit abych to provolal a následně po vysypání zase navýšil..., tak jsem to řešil i u předchozí oscar/vodafon.

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od davehanz »

Jj,uz jsem jim napsal email,pokud neodpovi,prdim na ne a prenesu to k mobil.cz :-)
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Oskarta - virtuál Vodafonu

Příspěvek od Exp »

Jedna čerstvá zkušenost s nabíjením kreditu platební kartou. Tahle možnost je dostupná jen po přihlášení do internetové samoobsluhy, takže kredit někomu jinému takto zatím asi nenabijete. Po zaplacení (používá se brána České spořitelny) se automaticky přesměruje stránka zpátky na web Oskarty. Tam se ale zobrazí jen čistá (bílá) stránka, takže nejspíš chyba. Mělo by tam být nějaké potvrzení o úspěšném zaplacení nebo něco. Naštěstí samotné dobití kreditu proběhne v pořádku a peníze jsou na kartě během minuty.

Dave, jestli měl být přenos 27.12., tak tam zavolej, bude to jistější. Když voláš ohledně přenosu čísla, tak by mělo být spojení s operátorem zdarma.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Odpovědět