Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
- Exp
- Příspěvky: 5528
- Registrován: 24. 10. 2012 20:00
- Zařízení: Samsung Galaxy A40
- Firmware: Android 9
Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd
Tohle je vždycky hodně sporný a záleží na rozhodnutí technika. Oxidace tam je a pokud za to nemůžeš, tak se to dost těžko dokazuje.
Mohlo by pomoct i tohle: http://mobil.idnes.cz/zamitnuti-reklama ... b_tech_hro
Mohlo by pomoct i tohle: http://mobil.idnes.cz/zamitnuti-reklama ... b_tech_hro
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)
- davehanz
- Příspěvky: 1247
- Registrován: 26. 11. 2012 20:01
- Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
- Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Kyjov
Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd
tohle porad tvrdim i ja,bohuzel pro jeho smulu ta oxidace tam je
Naše forum, vaše forum :-)
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Díky Vám za názory. Připravím si reakci na verdikt servisu Britex a odnesu to cestou O2 znovu reklamovat. V O2 (Vítězné náměstí, Praha) kde byl mobil zakoupen s tím nic neudělají a neporadí pokud je verdiktem "oxidace", pouze sepíšou a přepošlou dál ... Dám vědět jak to dopadlo. Když už jsem dal loni 30tis. na znalce v oboru stavebnictví a uspěl, udělám to znovu.
Dobrý postřeh co se týče místa oxidace vs. možné místa vniknutí "kapaliny". Taky se domnívám, že systémová deska by musela být sežraná skoro celá ...
Dobrý postřeh co se týče místa oxidace vs. možné místa vniknutí "kapaliny". Taky se domnívám, že systémová deska by musela být sežraná skoro celá ...
- myg74
- Příspěvky: 663
- Registrován: 1. 10. 2013 12:39
- Zařízení: Lenovo P70-A
- Firmware: zatím S133
- Operátor: T-Debile
- Bydliště: u mé lásky
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
To MiraL: jak píšeš,musela by byt sežraná o hodně víc. Myslím že prostě spoléhají na to,že se lidi nebudou bránit a že prostě po 8 měsících vyhodí 3 litry do hajzlu.
Četl jsem někde článek o tom, že taková hle oxidace může vzniknout už při výrobě, technologii pájení (chces-li osazování) desky plošného spoje.
Vim,jsou to dohady,ale pokud mas pravdu, náklady zaplatí servis.
A s tím zahříváním v okolí kontaktů baterie bych to nepodcenoval a i mě by zajímalo jak vypadá moje deska? Mobil mám od začátku v plastovém pružném krytu a ikdyz se vyhybam styku s vodou a vlhkosti,myslím si že se v nem pěkně "zapoti"
Četl jsem někde článek o tom, že taková hle oxidace může vzniknout už při výrobě, technologii pájení (chces-li osazování) desky plošného spoje.
Vim,jsou to dohady,ale pokud mas pravdu, náklady zaplatí servis.
A s tím zahříváním v okolí kontaktů baterie bych to nepodcenoval a i mě by zajímalo jak vypadá moje deska? Mobil mám od začátku v plastovém pružném krytu a ikdyz se vyhybam styku s vodou a vlhkosti,myslím si že se v nem pěkně "zapoti"
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
myg74: A to je další postřeh navíc, já jsem typ uživatele, který si na takové věci dává pozor a tak ho mám v tom plastovém krytu, který jsem dostal k telefonu. Telefon vypadá jako by sjel před pár dny z tovární linky ...
Přímo na stánkách britexu je navíc zmínka o "indikátorech vlhkosti", které by měli po kontaktu s vodou zčervenat. I s mojí oxidací tam jsou indikátory stále bílé, což by mohla být minivýhoda na mé straně. Otázkou je, zda to bílé kolečko na fotce je skutečně indikátor Vlhkosti.
Přímo na stánkách britexu je navíc zmínka o "indikátorech vlhkosti", které by měli po kontaktu s vodou zčervenat. I s mojí oxidací tam jsou indikátory stále bílé, což by mohla být minivýhoda na mé straně. Otázkou je, zda to bílé kolečko na fotce je skutečně indikátor Vlhkosti.
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Průběžné hlášení:
Prvotní reklamace: 7.4.2014 (O2, Vítězné náměstí, Praha)
Zamítnutí reklamace: 10.4.2014 (Britex, Kladno)
Převzetí neopraveného přístroje: 14.4.2014 (O2, Vítězné náměstí, Praha)
Podání písemného "odporu" vůči zamítnuté reklamaci: 22.4.2014 (O2, Vítězné náměstí, Praha) - přístroj si nevzali, pouze papír
.... jsem zvědav .... mají na to samozřejmě zase 30 dní, ale když tam měli telefon i s cestou týden, tak ten papír je snad jednodušší naskenovat a pustit ho emailovým tunelem k šéfovi, který snad rozhodne co s tím
Prvotní reklamace: 7.4.2014 (O2, Vítězné náměstí, Praha)
Zamítnutí reklamace: 10.4.2014 (Britex, Kladno)
Převzetí neopraveného přístroje: 14.4.2014 (O2, Vítězné náměstí, Praha)
Podání písemného "odporu" vůči zamítnuté reklamaci: 22.4.2014 (O2, Vítězné náměstí, Praha) - přístroj si nevzali, pouze papír
.... jsem zvědav .... mají na to samozřejmě zase 30 dní, ale když tam měli telefon i s cestou týden, tak ten papír je snad jednodušší naskenovat a pustit ho emailovým tunelem k šéfovi, který snad rozhodne co s tím
- myg74
- Příspěvky: 663
- Registrován: 1. 10. 2013 12:39
- Zařízení: Lenovo P70-A
- Firmware: zatím S133
- Operátor: T-Debile
- Bydliště: u mé lásky
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
A co ti napsali za odůvodnění, respektive co jsi jim dal za odůvodnění?
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
25.4. tel huawei y300 dan do o2, poslan do Britexu, zavady:
1. Vypinani a to napr. kdyz byla i 50 % baterka, byl asi lehce skrably display ve spodni casti, ale blblo to, ze obcas kurzor odskocil i v horni casti.
7.5. prisel zpet, vcera sem jej dostla vymena displaye, nevim jeslti tam dali 199 FW, zjistim dnes.
No dnes jdu s Gocleverem ma podobne problemy, ale co se mi stalo z niceho nic mi zaclo praskat sklo zacli se objevovat nove a nove praskliny.
1. Vypinani a to napr. kdyz byla i 50 % baterka, byl asi lehce skrably display ve spodni casti, ale blblo to, ze obcas kurzor odskocil i v horni casti.
7.5. prisel zpet, vcera sem jej dostla vymena displaye, nevim jeslti tam dali 199 FW, zjistim dnes.
No dnes jdu s Gocleverem ma podobne problemy, ale co se mi stalo z niceho nic mi zaclo praskat sklo zacli se objevovat nove a nove praskliny.
minulost:Alcatel301, Nokie 3310, 5110, , c5,
Huavey y300, g620s prestigio 5454duo, Samsung core prime ve, Samsung ace4
aktualni Iphone5s, Nokie 6630, 6220 classic, e52 LG F60, Nexus 5x
Huavey y300, g620s prestigio 5454duo, Samsung core prime ve, Samsung ace4
aktualni Iphone5s, Nokie 6630, 6220 classic, e52 LG F60, Nexus 5x
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Takže odpor jsem podal v následujícím znění 22.4.2014:
Dobrý den,
odmítám tvrzení, že záruční oprava přístroje sn. 868438014680188 byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek dle servisního listu č.: 289xxxx. Mnou reklamovaný mobilní telefon byl po celou dobu od zakoupení užíván zcela v souladu se záručními podmínkami. Telefon byl v plastovém krytu zakoupeném současně s telefonem (akce telefon + kryt zdarma) a tudíž se dá považovat za originální příslušenství. Nejeví skoro žádné známky užívání (oděrky, škrábance, mechanické poškození, apod.). Odmítám tvrzení o zásahu látkou neznámého původu! Přístroj dle Vámi pořízené fotodokumentace je osazen indikátorem vlhkosti, který by při kontaktu s látkou neznámého původu změnil své zabarvení, což se u mnou reklamovaného přístroje nestalo. Informaci o indikátorech vlhkosti jsem našel na Vašich webových stránkách (www.britex.cz), které jsem si podrobně prostudoval. Oxidaci nelze popřít, ale nachází se v místech, které není přímo přístupné "zvenčí" (vstup pro sluchátka, usb, mikrofon) a tedy v případě Vašeho závěru bych předpokládal zasažení oxidací větší části, nebo i celé systémové desky.
V případě opakovaného zamítnutí reklamace z Vaší strany žádám o odborné odpovědi na mé otázky viz. níže, které spolu s fotodokumentací poslouží k vyhotovení znaleckého posudku. Případné podrobnější odborné vyjádření uvítám.
Prosím o relevantní zodpovězení mých laických dotazů:
1. pravděpodobný způsob/místo vniknutí látky neznámého původu
2. jaké konkrétní místo je zoxidováno (anténa, napájení, ....)
3. proč neznámá látka nezasáhla větší plochu systémové desky
4. proč indikátor vlhkosti nezměnil barvu, když došlo dle Vašeho tvrzení ke kontaktu s látkou neznámého původu
Děkuji.
Odpověď dnes 13.5.2014:
Dobrý den pane xxx,
dovolte mi, abych reagovala na Váš podnět, ve kterém vyjadřujete svůj nesouhlas s vyřízením reklamace mobilního telefonu.
Ověřila jsem, že nedošlo k pochybení při řešení reklamace přístroje ze strany servisního střediska ani ze strany naší značkové prodejny. Pro Vaši informaci uvádím, že záruční oprava byla zamítnuta z důvodu zjištěné oxidace v důsledku vniknutí neznámé kapaliny do mobilního telefonu, nejedná se v tomto případě o výrobní vadu přístroje a z tohoto důvodu nelze uznat záruční opravu.
Dle vyjádření autorizovaného servisního střediska jsou možná místa vniku kapaliny nebo vlhkosti do přístroje v okolí bateriového konektoru a vstupu pro micro SD kartu. Vzhledem k tomu, že indikátor vlhkosti je umístěn v opačné části systémové desky, nemuselo dojít k jeho zbarvení.
Važený pane xxxx, na vyjádření autorizovaného servisního střediska jsem nucena nadále trvat.
S pozdravem
Specialista pro reklamace a stížnosti .......
Co byste dělali na mém místě teď? Z mého pohledu nevykazuje styl odpovědi žádnou technickou pasáž, ze které by se dalo cokoliv vyčíst. Prakticky jinými slovy stejné vyjádření.
Uvedená možná místa vniku kapaliny mi přijdou jako nesmysl ... co vy na to? Bateriový vstup je mimo a vstup pro SD kartu je pod krytem a nikde v blízkosti ani dírka ... Informace o indikátoru vlhkosti a zdůvodnění, že nemuselo dojít k jeho zabarvení by se dala použít i opačně v můj prospěch ... ... vzhledem k nezměněné barvě indikátoru vlhkosti, lze vyloučit vniknutí neznáme tekutiny .... Tak nevím jestli zainvestovat pár stovek do znalce.
Dobrý den,
odmítám tvrzení, že záruční oprava přístroje sn. 868438014680188 byla odmítnuta z důvodu porušení záručních podmínek dle servisního listu č.: 289xxxx. Mnou reklamovaný mobilní telefon byl po celou dobu od zakoupení užíván zcela v souladu se záručními podmínkami. Telefon byl v plastovém krytu zakoupeném současně s telefonem (akce telefon + kryt zdarma) a tudíž se dá považovat za originální příslušenství. Nejeví skoro žádné známky užívání (oděrky, škrábance, mechanické poškození, apod.). Odmítám tvrzení o zásahu látkou neznámého původu! Přístroj dle Vámi pořízené fotodokumentace je osazen indikátorem vlhkosti, který by při kontaktu s látkou neznámého původu změnil své zabarvení, což se u mnou reklamovaného přístroje nestalo. Informaci o indikátorech vlhkosti jsem našel na Vašich webových stránkách (www.britex.cz), které jsem si podrobně prostudoval. Oxidaci nelze popřít, ale nachází se v místech, které není přímo přístupné "zvenčí" (vstup pro sluchátka, usb, mikrofon) a tedy v případě Vašeho závěru bych předpokládal zasažení oxidací větší části, nebo i celé systémové desky.
V případě opakovaného zamítnutí reklamace z Vaší strany žádám o odborné odpovědi na mé otázky viz. níže, které spolu s fotodokumentací poslouží k vyhotovení znaleckého posudku. Případné podrobnější odborné vyjádření uvítám.
Prosím o relevantní zodpovězení mých laických dotazů:
1. pravděpodobný způsob/místo vniknutí látky neznámého původu
2. jaké konkrétní místo je zoxidováno (anténa, napájení, ....)
3. proč neznámá látka nezasáhla větší plochu systémové desky
4. proč indikátor vlhkosti nezměnil barvu, když došlo dle Vašeho tvrzení ke kontaktu s látkou neznámého původu
Děkuji.
Odpověď dnes 13.5.2014:
Dobrý den pane xxx,
dovolte mi, abych reagovala na Váš podnět, ve kterém vyjadřujete svůj nesouhlas s vyřízením reklamace mobilního telefonu.
Ověřila jsem, že nedošlo k pochybení při řešení reklamace přístroje ze strany servisního střediska ani ze strany naší značkové prodejny. Pro Vaši informaci uvádím, že záruční oprava byla zamítnuta z důvodu zjištěné oxidace v důsledku vniknutí neznámé kapaliny do mobilního telefonu, nejedná se v tomto případě o výrobní vadu přístroje a z tohoto důvodu nelze uznat záruční opravu.
Dle vyjádření autorizovaného servisního střediska jsou možná místa vniku kapaliny nebo vlhkosti do přístroje v okolí bateriového konektoru a vstupu pro micro SD kartu. Vzhledem k tomu, že indikátor vlhkosti je umístěn v opačné části systémové desky, nemuselo dojít k jeho zbarvení.
Važený pane xxxx, na vyjádření autorizovaného servisního střediska jsem nucena nadále trvat.
S pozdravem
Specialista pro reklamace a stížnosti .......
Co byste dělali na mém místě teď? Z mého pohledu nevykazuje styl odpovědi žádnou technickou pasáž, ze které by se dalo cokoliv vyčíst. Prakticky jinými slovy stejné vyjádření.
Uvedená možná místa vniku kapaliny mi přijdou jako nesmysl ... co vy na to? Bateriový vstup je mimo a vstup pro SD kartu je pod krytem a nikde v blízkosti ani dírka ... Informace o indikátoru vlhkosti a zdůvodnění, že nemuselo dojít k jeho zabarvení by se dala použít i opačně v můj prospěch ... ... vzhledem k nezměněné barvě indikátoru vlhkosti, lze vyloučit vniknutí neznáme tekutiny .... Tak nevím jestli zainvestovat pár stovek do znalce.
- myg74
- Příspěvky: 663
- Registrován: 1. 10. 2013 12:39
- Zařízení: Lenovo P70-A
- Firmware: zatím S133
- Operátor: T-Debile
- Bydliště: u mé lásky
Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.
Napis primo na huawei. Tohle je buzerace
Vyrobni cena je 0,0000 a pokud nechteji prijitvo potencionalni zajemce at se staraji....
Vyrobni cena je 0,0000 a pokud nechteji prijitvo potencionalni zajemce at se staraji....
Naposledy upravil(a) mitsuu84 dne 13. 5. 2014 18:30, celkem upraveno 1 x.
Důvod: Sloučeny dva komenty do jednoho.Používej EDITACI!
Důvod: Sloučeny dva komenty do jednoho.Používej EDITACI!