Zkusím se zeptat i zde
Zdravím,mám problém při volání,příjmu hovor a po cca 3 sekundách člověka na druhé straně neslyším,
hovor je stále aktivní a na druhé straně mně také neslyší.
toto se stává při každém cca 5-10 hovoru někdy je to i každý hovor.
reproduktorem to není stává se mi to i na handsfree v autě
tento problém mám pouze na sim 1 na sim 2 je to v pořádku ale je tam bohužel je G internet
vyzkoušeno i víc simkaret
1.reklamace -přehrán software
2.reklamace-nebyla uznána technikovy hovor nevypadl
Prestigio MultiPhone 5500 DUO problém při hovoru
- Exp
- Příspěvky: 5528
- Registrován: 24. 10. 2012 20:00
- Zařízení: Samsung Galaxy A40
- Firmware: Android 9
Re: Prestigio MultiPhone 5500 DUO problém při hovoru
Ahoj. Já bych ze všeho nejdřív udělal tovární nastavení + test bez doinstalovaných aplikací (jen čistý telefon). Pokud by to nepomohlo, tak zkusit v tom problémovém slotu jinou sim (ale to píšeš, žes zkoušel). Kdyby nezabralo ani to, tak znovu reklamace a nenechat se odbýt.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)
- lukjir
- Příspěvky: 33
- Registrován: 20. 12. 2013 15:20
- Zařízení: Ascend Y300
- Firmware: CM11
- Operátor: Vodafone
Re: Prestigio MultiPhone 5500 DUO problém při hovoru
Nevím jestli to pomůže, ale podobné problémy způsobovala na mojí Y300 aplikace viber. Po odinstalování všechno v pořádku
Na mém Huawei Ascend Y300 mám TWRP Recovery, jedu na CM11, používám Nova Launcher a klávesnici Swiftkey
Nejoblíbenější aplikace: Llama, Mapfactor Navigator, Monect, IM+PRO
Nejoblíbenější aplikace: Llama, Mapfactor Navigator, Monect, IM+PRO
Re: Prestigio MultiPhone 5500 DUO problém při hovoru
Zdravím,díky za rady.
Zkoušel jsem tovární nastavení ale bohužel stejní problém,už jsem ho dal na další reklamaci
Zkoušel jsem tovární nastavení ale bohužel stejní problém,už jsem ho dal na další reklamaci