Přidej se

Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Libovolný pokec na jakékoliv téma
Odpovědět
Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od davehanz »

No, vypadá to tak, bohužel ;-)
Naše forum, vaše forum :-)

doktor365
Příspěvky: 182
Registrován: 27. 3. 2013 20:21
Zařízení: Huawei P8 Lite
Operátor: GoMobil

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od doktor365 »

Mně to taky psalo čekám na náhradní díl,pak opraveno,výstupní kontrola,odesláno.No a nakonec byl nový telefon na prodejně řekli,že díl nepřišel tak nevím co to tam čmáraj.

Uživatelský avatar
Luciášek
Příspěvky: 24
Registrován: 1. 2. 2014 12:49
Zařízení: THL T6s
Operátor: Blesk
Bydliště: Brno

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Luciášek »

Možná cokoli, aby řeč nestála a nevypadalo to, že se tam akorát šťouraj v nose :D

Uživatelský avatar
mitsuu84
Příspěvky: 9831
Registrován: 24. 4. 2013 13:09
Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
Firmware: Android 9
Operátor: Vodafone
Bydliště: Jihomoravský kraj :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od mitsuu84 »

Co dělat když dnes to je měsíc od reklamace a reakce ze strany obchodu je tahle????

Kód: Vybrat vše

Dobrý den,

za způsobené komplikace se velmi omlouváme.

Bohužel Vaše reklamace ze strany dodavatele ještě není vyřešena. Ihned jak nás dodavatel kontaktuje s řešením, budeme Vás neprodleně kontaktovat. Za komplikace se velmi omlouváme a prosím vás ještě o strpení.

V případě jakýchkoliv dalších přání či dotazů nás neváhejte kontaktovat.
Samsung Galaxy Note 9

T-Mobile G1LG Optimus OneHTC Evo 3DHuawei Ascend Y300Huawei Honor 2Huawei Honor 3CSony Xperia Z UltraHonor 4XAlcatel 6045Y (5.5")Lenovo A6000LG F60VF Smart Prime 6LG G3Sony M2MS Lumia 550Sony Z3Alcatel 6039YLenovo K6 NoteXiaomi Note 4

Uživatelský avatar
Mr.Oizo
Příspěvky: 732
Registrován: 2. 3. 2013 9:46
Zařízení: Huawei Nova 3

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Mr.Oizo »

Myslím že to jen zkouší a pokud chceš peníze zpět tak se nedej a odepiš že ze zákona dle paragrafu toho a toho máš nárok na vrácení peněz a tímto žádáš o vyplacení oné částky z důvodu nedodržení toho zákona.

Uživatelský avatar
mitsuu84
Příspěvky: 9831
Registrován: 24. 4. 2013 13:09
Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
Firmware: Android 9
Operátor: Vodafone
Bydliště: Jihomoravský kraj :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od mitsuu84 »

Reklamace se pořítá až druhej den od podání..a prej ej vyměneněj za bnovej kus a zejrtra bude..By mě zajímalo kde Britex vzl funglovku G300 :lol: :lol:
Samsung Galaxy Note 9

T-Mobile G1LG Optimus OneHTC Evo 3DHuawei Ascend Y300Huawei Honor 2Huawei Honor 3CSony Xperia Z UltraHonor 4XAlcatel 6045Y (5.5")Lenovo A6000LG F60VF Smart Prime 6LG G3Sony M2MS Lumia 550Sony Z3Alcatel 6039YLenovo K6 NoteXiaomi Note 4

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od davehanz »

Objednal z Číny...to je děs toto...zítra bych si šel osobně hned ráno pro peníze,nečekal bych na nový kus :-)
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
myg74
Příspěvky: 663
Registrován: 1. 10. 2013 12:39
Zařízení: Lenovo P70-A
Firmware: zatím S133
Operátor: T-Debile
Bydliště: u mé lásky

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od myg74 »

Tak bych si ověřil zda je skutecne nový a nebo jestlivto není jen habadura ;-)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od Exp »

Na vyřízení reklamace má obchodník 30 dní. Tato lhůta začíná běžet až následující den od podání reklamace. Pokud končí třeba ve svátek nebo o víkendu, tak se prodlužuje do dalšího pracovního dne. Pokud tam 31. den příjdeš a telefon tam není opravený, můžeš požádat o zrušení kupní smlouvy a vrácení peněz (je to stejné, jako by na telefonu byla neopravitelná vada).

Takže pokud to nestihli a chtějí ti dát nový G300 už po této lhůtě, tak by asi bylo v tvém případě lepší od smlouvy odstoupit a nechat si vrátit peníze, protože dneska nový G300 už asi takovou hodnotu nemá. ;) Ale záleží jak se s nima domluvíš, tu 30 denní lhůtu je možné po dohodě (smluvně) prodloužit.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Příspěvek od davehanz »

Je to tak. Já bych ovšem trval na zrušení kupní smlouvy, žádnou lhůtu bych neprodluzoval, a trval na vrácení peněz, v tomto případě máš na to plné právo, tak proč ho nevyužít, když je ta možnost ;-)
Naše forum, vaše forum :-)

Odpovědět