Tak to je pro mně Španělská vesnice.
Smartwatch DZ09
-
- Neregistrovaný uživatel
Re: Smartwatch DZ09
Při mém štěstí,to už nikdy nedám dohromady, každopádně na to že děláš sadros- klobouk dolůRaduzR píše: ↑15. 1. 2017 22:14Já to osobně nejlépe zjistil tak že jsem je rozdělal nenito velký problém jen 4 šroubky a opatrnou manipulaci. Nerozdělaval jsem to jen kuli tom ,mezi dotekovou plochou a LCD nebyla žádná páska tak se tam dostalo hodně prachu, oboustranná páska to vyřešila mám klid od prachu a to pracuji ze sadrokartonem.
Ale to jen tak aby řeč nestálá
-
- Příspěvky: 1
- Registrován: 19. 1. 2017 16:28
- Zařízení: Huawei P9
Re: Smartwatch DZ09
Tak jsem udělal nejrozumnější věc, co jsem mohl. Spojil jsem se s prodejcem a hodinky reklamoval. Odpověděli okamžitě a napsali, že jim mám hodinky poslat zpět, spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který mi poslali E-mailem. Hodinky jsem poslal a teď jsem zvědav, jak dlouho bude reklamace trvat.Zdenda19895 píše: ↑15. 1. 2017 16:50Mám tyto hodinky devět dní. Musím říct, že jsem s nimi velmi nespokojen. Koupil jsem je hlavně proto, že v práci nemůžu nosit mobil u sebe a potřebuji vědět, když mi někdo volá. Dosah Bluetooth mě mile překvapil. V hale se mi vypne až asi po vzdálení 20 metrů. Ale pak nastane problém. Po návratu, se hodinky automaticky k mobilu nepřipojí. Musím je připojit ručne a navíc znovu s mobilem spárovat. Protože se pohybuji při práci po celé hale, strávil bych víc času připojováním hodinek, než prací. Když mobil s hodinkami po ručním připojení znovu nespáruji, zobrazuje se při pokusu otevřít složku se zprávami hláška: "Prosím, nainstalujte aplikaci BT
Notifier, do vzdáleného zařízení". Tuto aplikaci mám nainstalovánu a nastavenu od začátku. Dokonce jsem zkoušel několikrát aplikaci přeinstalovat, nebo nainstalovat podobnou, z internetu. Všechno marné. Ke všemu, po čtyřech dnech běžného nošení, se mi utrhl na jedné straně řemínek. Pro atypické uchycení, jej nelze vyměnit za jiný. Tož tak.
-
- Neregistrovaný uživatel
Re: Smartwatch DZ09
Dobrý deň chcel by som sa spýtať že ja mam tiež hodinky SmartWatch DZ09 a prečo mi tam nejde meniť tapety a ako by som da nich nainštaloval češtinu?
- RaduzR
- Příspěvky: 331
- Registrován: 14. 1. 2014 20:14
- Zařízení: Huawei P9 lite,Huawei Y6 CM 13
- Firmware: EMUI 5, B380 root
- Operátor: T-Mobile,O2
- Bydliště: Hodonice
Re: Smartwatch DZ09
Tapety jdou zaměnit pouze přednainstalované v tématech, češtinu jsem zatím neřešil ani nehledal ale ty co ji "maji" je stejně pouze částečně počeštěné .
Huawei Y6 CM 13
Huawei P9 lite B380 root
Huawei P9 lite B380 root
-
- Neregistrovaný uživatel
Re: Smartwatch DZ09
Zdravim,
A ešte by som sa chcel spýtať že neviete nejaký program cez ktorý by som si mohol upraviť firmware v hodinkach?
A ešte by som sa chcel spýtať že neviete nejaký program cez ktorý by som si mohol upraviť firmware v hodinkach?
-
- Neregistrovaný uživatel
Re: Smartwatch DZ09
Dobrý deň,
Potreboval by som poradiť 1. Ako si zalohujem firmware na SmartWatch DZ09 2. Prečo mi nejde prehrať mp4 videa
Potreboval by som poradiť 1. Ako si zalohujem firmware na SmartWatch DZ09 2. Prečo mi nejde prehrať mp4 videa
-
- Neregistrovaný uživatel
- RaduzR
- Příspěvky: 331
- Registrován: 14. 1. 2014 20:14
- Zařízení: Huawei P9 lite,Huawei Y6 CM 13
- Firmware: EMUI 5, B380 root
- Operátor: T-Mobile,O2
- Bydliště: Hodonice
Re: Smartwatch DZ09
Ano ale nemej strach pokud jsi jen trochu zručný tak to dáš.
Huawei Y6 CM 13
Huawei P9 lite B380 root
Huawei P9 lite B380 root