Y300 Root
Re: Y300 Root
ten oneclickroot je nesmysl.. proste jedinej funkcni zpusob je pres bootloader napsat huawei
- Jardatrek
- Příspěvky: 38
- Registrován: 23. 4. 2013 10:24
- Zařízení: Huawey ascend Y300
- Operátor: Vodafone
Re: Y300 Root
To je právě docela problém, už se snažím komunikovat týden a kód nemám.
Napsal jsem žádost na email huawei mobile@huawei.com dle návodu, přišla mi odpověď:
Dear Customer,
Thank you for supporting Huawei device.
The information you submitted is as follow:
Mobile Model:U8825D
MEID/IMEI:----------------
S/N:-----------------
Mobile phone number:------------
Email:----------------
Maybe you has submitted the wrong information that we can’t find the corresponding unlock code .
Please check your information and re-submit to apply unlock code, and we will send it to your Email address in 3 working days. Thank you!
Huawei Terminal Company limited
Přitom vím jistě že jsem jim poslal správné udaje ohledně mobilu.. Faktem ovšem je že jsem měl ten mejl nestandartně formátovanej tak se jim to tam v asii možná špatně zobrazilo či co.. Tak jsem jim napsal na stejnej mejl znovu a tentokrát zněla odpověď takto:
Dear Customer,
Thank you for contacting Huawei device.
We has retailed your needs to our correlative department.
And there will have expert to help you with your needs.
Once again thank you for contacting Huawei device.
Best Regards.
Huawei Device Customer Care Team.
Tak teď už opravdu netuším kam mám teda o ten kód napsat
Napsal jsem žádost na email huawei mobile@huawei.com dle návodu, přišla mi odpověď:
Dear Customer,
Thank you for supporting Huawei device.
The information you submitted is as follow:
Mobile Model:U8825D
MEID/IMEI:----------------
S/N:-----------------
Mobile phone number:------------
Email:----------------
Maybe you has submitted the wrong information that we can’t find the corresponding unlock code .
Please check your information and re-submit to apply unlock code, and we will send it to your Email address in 3 working days. Thank you!
Huawei Terminal Company limited
Přitom vím jistě že jsem jim poslal správné udaje ohledně mobilu.. Faktem ovšem je že jsem měl ten mejl nestandartně formátovanej tak se jim to tam v asii možná špatně zobrazilo či co.. Tak jsem jim napsal na stejnej mejl znovu a tentokrát zněla odpověď takto:
Dear Customer,
Thank you for contacting Huawei device.
We has retailed your needs to our correlative department.
And there will have expert to help you with your needs.
Once again thank you for contacting Huawei device.
Best Regards.
Huawei Device Customer Care Team.
Tak teď už opravdu netuším kam mám teda o ten kód napsat
Huawei ascend Y300
- mitsuu84
- Příspěvky: 9831
- Registrován: 24. 4. 2013 13:09
- Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
- Firmware: Android 9
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Jihomoravský kraj :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Y300 Root
Já to zkoušel i přes ten formulář na stránce http://huawei-y300.tumblr.com/ a bez uspěchu,vše vyplněno,X krát zkontrolováno a stejně mi to pokaždý vyhodí error a že nejde odeslat žádost
Samsung Galaxy Note 9
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
Re: Y300 Root
pres ten formular to pro evropskou verzi nejde to se ani nemusite snazit...
cesta je poslat maila na mobile@huawei.com
obsah mailu byl
Your unlock code xxxxxxxxxxxxxxxxx,please keeping your unlock code properly. Thank you!
cesta je poslat maila na mobile@huawei.com
obsah mailu byl
a za 2 dny prisla odpovedy300-0100
S/N: v2xduc93xxxxxxx
IMEI:868438xxxxxxxxx
Product ID:641xxxxx
thank you
Your unlock code xxxxxxxxxxxxxxxxx,please keeping your unlock code properly. Thank you!
- Jardatrek
- Příspěvky: 38
- Registrován: 23. 4. 2013 10:24
- Zařízení: Huawey ascend Y300
- Operátor: Vodafone
Re: Y300 Root
Asi jo, tak jsem jim napsal do třetice všeho dobréhooneb1t píše:cesta je poslat maila na mobile@huawei.com
Huawei ascend Y300
- mitsuu84
- Příspěvky: 9831
- Registrován: 24. 4. 2013 13:09
- Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
- Firmware: Android 9
- Operátor: Vodafone
- Bydliště: Jihomoravský kraj :)
- Kontaktovat uživatele:
Re: Y300 Root
Tak jsem taky ted zkusil poslat email a uvidím
Samsung Galaxy Note 9
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
T-Mobile G1►LG Optimus One►HTC Evo 3D►Huawei Ascend Y300►Huawei Honor 2►Huawei Honor 3C►Sony Xperia Z Ultra►Honor 4X►Alcatel 6045Y (5.5")►Lenovo A6000►LG F60►VF Smart Prime 6►LG G3►Sony M2►MS Lumia 550►Sony Z3►Alcatel 6039Y►Lenovo K6 Note►Xiaomi Note 4
- Jardatrek
- Příspěvky: 38
- Registrován: 23. 4. 2013 10:24
- Zařízení: Huawey ascend Y300
- Operátor: Vodafone
Re: Y300 Root
Tak to byl zase hoodně rychlé, a zase žádnej kód:
Dear Customer,
Thank you for contacting Huawei device.
We has retailed your needs to our correlative department.
And there will have expert to help you with your needs in three working days.
Please wait a period of time.
Once again thank you for contacting Huawei device.
Best Regards.
Huawei Device Customer Care Team.
发件人: Jardatrek [mailto:jardatrek@gmail.com]
发送时间: 2013年4月25日 1:22
收件人: mobile@huawei.com
主题: request
Nemáte někdo tušení co to znamená??? Moje angličtina je mizerná a překlad od googlu je takovej docela nejasnej
Dear Customer,
Thank you for contacting Huawei device.
We has retailed your needs to our correlative department.
And there will have expert to help you with your needs in three working days.
Please wait a period of time.
Once again thank you for contacting Huawei device.
Best Regards.
Huawei Device Customer Care Team.
发件人: Jardatrek [mailto:jardatrek@gmail.com]
发送时间: 2013年4月25日 1:22
收件人: mobile@huawei.com
主题: request
Nemáte někdo tušení co to znamená??? Moje angličtina je mizerná a překlad od googlu je takovej docela nejasnej
Huawei ascend Y300
- Exp
- Příspěvky: 5528
- Registrován: 24. 10. 2012 20:00
- Zařízení: Samsung Galaxy A40
- Firmware: Android 9
Re: Y300 Root
Ten e-mail je v pořádku. Nejdřív pošlou toto, což je oznámení o přijetí požadavku a pak by měl během pár dní přijít ještě jeden e-mail už s kódem.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)
- Jardatrek
- Příspěvky: 38
- Registrován: 23. 4. 2013 10:24
- Zařízení: Huawey ascend Y300
- Operátor: Vodafone
Re: Y300 Root
Jej už mi to ujasnili přímo z huawei
Děkuji vám za kontaktování Huawei zařízení.
Omlouvám se, aby se tento problém pro vás.
Ale pro kód Bootloader odemknutí byla řízena našimi kolegy a potřebuje nějaký čas najít odpovídající kód na vás.
Počkejte, prosím, na dobu, pomohou vám brzy.
Ještě jednou děkuji za kontaktování Huawei zařízení.
S pozdravem.
Huawei Device Péče Team
Děkuji vám za kontaktování Huawei zařízení.
Omlouvám se, aby se tento problém pro vás.
Ale pro kód Bootloader odemknutí byla řízena našimi kolegy a potřebuje nějaký čas najít odpovídající kód na vás.
Počkejte, prosím, na dobu, pomohou vám brzy.
Ještě jednou děkuji za kontaktování Huawei zařízení.
S pozdravem.
Huawei Device Péče Team
Huawei ascend Y300
-
- Příspěvky: 7
- Registrován: 25. 4. 2013 1:33
- Zařízení: Huawei Y300
- Firmware: B176 JB4.1.1
- Operátor: VF
Re: Y300 Root
Dostal jsem dnes ráno taky takovou odpověď tak uvidíme.
"Dear Customer,
Thank you for contacting Huawei device.
We has retailed your needs to our correlative department.
And there will have expert to help you with your needs in three working days.
Please wait a period of time.
Once again thank you for contacting Huawei device.
Best Regards.
Huawei Device Customer Care Team."
"Dear Customer,
Thank you for contacting Huawei device.
We has retailed your needs to our correlative department.
And there will have expert to help you with your needs in three working days.
Please wait a period of time.
Once again thank you for contacting Huawei device.
Best Regards.
Huawei Device Customer Care Team."