Přidej se

Reklamace, zkušenosti se servisem atd.

Libovolný pokec na jakékoliv téma
Odpovědět
misakozlik
Příspěvky: 45
Registrován: 26. 5. 2013 21:09
Zařízení: Huawei acend G300
Firmware: Stock b958
Operátor: T-mobile
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od misakozlik »

Jako mně by taky nevadilo kdyby mi vrátili peníze ale stačilo by mi kdyby mi to prostě opravili (já 3g zas tolik nepoužívám ale
když už ho jednou za čas použiju tak to zamrzí že mám furt edge a nic jinýho)
Já fakt nevím může být bootloaderem že mi nejde 3G? Ale když mi neuznaj záruku tak pudu asi do nějakýho servisu no.

Uživatelský avatar
mitsuu84
Příspěvky: 9831
Registrován: 24. 4. 2013 13:09
Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
Firmware: Android 9
Operátor: Vodafone
Bydliště: Jihomoravský kraj :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od mitsuu84 »

To Exp: Nevím jak to tam je dělaný.A třebas jí to z reklamace vrátěj i s novým firmwarem B199,pač její telefon patří do 90% skupiny těch,kterým OTA z B194 na B199 nejde a maj to řešit přes reklamačku.Tak to veme jedním vrzem :lol: .U T-Mobilu trvá reklamace většinou tejden,tak sem zvědavej jak rychle to jde u O2.

To misakozlik: A bootloader máš odemčenej ofiko nebo neofiko?Pač u neofiko problémy s 3G jsou žeo.
Samsung Galaxy Note 9

T-Mobile G1LG Optimus OneHTC Evo 3DHuawei Ascend Y300Huawei Honor 2Huawei Honor 3CSony Xperia Z UltraHonor 4XAlcatel 6045Y (5.5")Lenovo A6000LG F60VF Smart Prime 6LG G3Sony M2MS Lumia 550Sony Z3Alcatel 6039YLenovo K6 NoteXiaomi Note 4

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od Exp »

Tak pak dej vědět jak to dopadlo. :) Určitě to budou ale posílat do stejnýho servisu.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
mitsuu84
Příspěvky: 9831
Registrován: 24. 4. 2013 13:09
Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
Firmware: Android 9
Operátor: Vodafone
Bydliště: Jihomoravský kraj :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od mitsuu84 »

Tak to budou,zas Britex,jako u všech huawei a podobnejch značek ;)
Samsung Galaxy Note 9

T-Mobile G1LG Optimus OneHTC Evo 3DHuawei Ascend Y300Huawei Honor 2Huawei Honor 3CSony Xperia Z UltraHonor 4XAlcatel 6045Y (5.5")Lenovo A6000LG F60VF Smart Prime 6LG G3Sony M2MS Lumia 550Sony Z3Alcatel 6039YLenovo K6 NoteXiaomi Note 4

misakozlik
Příspěvky: 45
Registrován: 26. 5. 2013 21:09
Zařízení: Huawei acend G300
Firmware: Stock b958
Operátor: T-mobile
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od misakozlik »

No mam neofiku ale tam jsou problemy ze se tel restartuje a ne ze by nenajel, a taky mi asi pred dvema mesici se stejne odemcenym bootloaderem 3g jela, zkusim vecer odemknout ofiko.

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od Exp »

Pokračování o problému s 3G kdyžtak už jen v tomto tématu: viewtopic.php?f=4&t=2731

Ať to tady zbytečně netříštíme. ;)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
mitsuu84
Příspěvky: 9831
Registrován: 24. 4. 2013 13:09
Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
Firmware: Android 9
Operátor: Vodafone
Bydliště: Jihomoravský kraj :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od mitsuu84 »

Tak včera sem se ségrou byl reklamovat její Y300 u O2 a jako,posadit za pult (teda na pult,pač za ním by vidět nebyl) našeho ořecha,vyjde to nastejno :lol: Řekla jim co má za poblém,putila i mp3+tony co sou v základu,že to prostě nehraje a prodavač to furt nechtěl nějak pochopit a pak s tím,že tam je novej a ještě to moc nezná zavolal kolegyni.Pak furt dokola mleli že to nechrčí a že hold tenhle model hraje potichu.Tak sem jim to stejný pustil na své Y300 která hrála o 90% hlasitějc,nacož začli s tím,že co model tak asi jiná hlasitost ale že to je normální a že pokud to nějk výrazně nechrčí tak není důvod reklamovat.A na otázku co tam má chrčet,když to nevydává skoro žádnej zvuk začli s tím,zda zkoušela zmáčknout volume+.Pak se tam o ten telefon přetahovali,pač ani jeden nevěděl asi kde volume čudl je.A když asi po 5tý začli s tím že jestli zkoušela volume+,šel sem radš ven na cígo abych je neposlal do prdele :lol: .Nakonec to teda z neochotou na reklamacu vzali s tím,že ale asi nemá počítat s opravou,pač repráček má snahu hrát,čili není uplně nefunkční :lol:.A jako náhradu jí pučili Samsung galaxy gio :D No sem zvědavej v jakým stavu se vrátí z reklamace.
Samsung Galaxy Note 9

T-Mobile G1LG Optimus OneHTC Evo 3DHuawei Ascend Y300Huawei Honor 2Huawei Honor 3CSony Xperia Z UltraHonor 4XAlcatel 6045Y (5.5")Lenovo A6000LG F60VF Smart Prime 6LG G3Sony M2MS Lumia 550Sony Z3Alcatel 6039YLenovo K6 NoteXiaomi Note 4

Uživatelský avatar
davehanz
Příspěvky: 1247
Registrován: 26. 11. 2012 20:01
Zařízení: iPhone 5,5s,SE,8
Firmware: iOS 10.3.3, iOS11,12
Operátor: Vodafone
Bydliště: Kyjov

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od davehanz »

Tak to je ze strany O2 dost nechutny postup.kdyz sem byl ja reklamovat g300 u vf,tak se me jen zeptala,co tomu je a neni,a nic nezkousela,pac ona nema narok hrabat do ciziho telefonu.to musi az servis prokazat,ze tam zavada neni.prodavac neni povereny pracovnik servisu.
Naše forum, vaše forum :-)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od Exp »

Taky si myslím že tohle nemá řešit prodejce, ale servis. Pokud je s telefonem nějaký problém, prodejce to má převzít, vyplnit papír a hotovo. Moc nechápu co tam na tom vymýšleli. :)
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

Uživatelský avatar
mitsuu84
Příspěvky: 9831
Registrován: 24. 4. 2013 13:09
Zařízení: Samsung Galaxy Note 9
Firmware: Android 9
Operátor: Vodafone
Bydliště: Jihomoravský kraj :)
Kontaktovat uživatele:

Re: Reklamace,zkušenosti se servisem atd

Příspěvek od mitsuu84 »

Já si myslím,že jako vyzkoušet to asi maj,aby neposílali telefon na reklamace třeba zbytečně,jen proto že někdo s telefonem dejme tomu neumí apod.Když to vemu ze včera,tak kdyby byla segra máslo,zlumila si zvuk sama,tak by bylo zbytečný to posílat na reklamaci,když na prodejně zmáčkne volume+ a telefon zesílí a bude hrát normálně.Já když reklamoval tu LG mrtvou,taky zkoušel jestli teda nereaguje ani na nabíječku a opravdu nejde zapnout.Takže oni asi nějaký základní "ohledání" musej udělat,jestli se opravdu jedná o vadu a nebo třeba jde jen o špatný nastavení něčeho uživatelem.
Samsung Galaxy Note 9

T-Mobile G1LG Optimus OneHTC Evo 3DHuawei Ascend Y300Huawei Honor 2Huawei Honor 3CSony Xperia Z UltraHonor 4XAlcatel 6045Y (5.5")Lenovo A6000LG F60VF Smart Prime 6LG G3Sony M2MS Lumia 550Sony Z3Alcatel 6039YLenovo K6 NoteXiaomi Note 4

Odpovědět