Přidej se

Problém se staženými programy

Diskuze, zkušenosti, rady, návody, firmware.
irena
Příspěvky: 5
Registrován: 12. 7. 2013 6:55
Zařízení: Huawei Y300
Operátor: T mobile

Problém se staženými programy

Příspěvek od irena »

Zdravím, včera mi dorazil mobil Huawei Y300. Má sice češtinu, ale i tak má spoustu ikon v čínštině. Nemá zřejmě předinstalovaný google play. Chtěli jsme google stáhnout, vytvořili si účet(přes PC), aplikaci sice do mobilu dostaneme, ale nejde spustit a použít... Na ikonku klikneme a ona se jen na sekundu otevře a hned zavře. Je možné, že je někde něco zablokováno, nebo v nastavení chyba..? Nevím zda mají být stažené aplikace na vnitřní paměti, nebo SD kartě(tu mám 16g), kterou nastavit jako výchozí atd. Je pravda, že jsem začátečník. Když si najedu do nástavení a do úložiště, ještě tam píšou o nějaké mezipaměti - to nevím co je a veškeré ikony jsou i ní šedé a neaktivní. Tento mobil je pro nás doma novinkou. Prosím o radu, pokud jsem to napsala trochu srozumitelně... ;) :)

Uživatelský avatar
Exp
Příspěvky: 5528
Registrován: 24. 10. 2012 20:00
Zařízení: Samsung Galaxy A40
Firmware: Android 9

Re: Problém se staženými programy

Příspěvek od Exp »

Ahoj. Kde byl telefon koupený? Vypadá to, že to není česká distribuce. Stažené aplikace se instalují automaticky podle nastaveného výchozího úložiště. Je jedno jestli máš nastavenou kartu nebo to vnitřní, mělo by to fungovat bez problémů.
Máš nápad na zlepšení SmartFóra? Napiš svůj návrh do příslušné sekce. :)

irena
Příspěvky: 5
Registrován: 12. 7. 2013 6:55
Zařízení: Huawei Y300
Operátor: T mobile

Re: Problém se staženými programy

Příspěvek od irena »