Marku tak to není. Pokud končí 30 denní záruční lhůta ve svátek nebo o víkendu, tak se prodlužuje do nejbližšího pracovního dne.
Podle mě pokud telefon funguje jak má, tak to že pro něj není k dispozici nový firmware (nejde aktualizovat) není důvod k vrácení pěněz. Je pravda, že opravu těch karet mohli zapsat, ale stejně kvůli tomu by ti peníze nevrátili, pokud to šlo opravit. Peníze se vrací třeba když přetáhnout tu 30 denní lhůtu nebo pokud je na telefonu neopravitelná vada ap.Marek2000 píše:Ale ja mam jiny problem, reklamoval sem svuj y300 ctecku karet a protoze nemuzu aktualizovat na 206 resp. 9 firmware, tak sem chtel vratit penize. Prvni reklamaci vubec neresili, tka sem podaval reklamaci reklamace a do tydne prisel telefon opet s komentarem, ze vykazuje funkcnost uvedenou vyrobcem a blabla, firmware nebyl aktualizovan, ale ctecka karet opravena, o tom v protokolu nebylo ani slovo. Takze...